מנור סולומון: "ברקוביץ' מבין כדורגל יותר מהרבה מאמנים"

ביברס נאתכו, מנור סולומון
ביברס נאתכו, מנור סולומון | לירון מולדובן

שחקן שחטאר דונייצק דיבר בתכנית הספורט של 103FM והתייחס למועמדותו של הקוסם לאימון הנבחרת: "הייתי שמח ללמוד מבן אדם כזה". וגם: החלום הכי גדול, החיים באוקראינה ועתידו

(גודל טקסט)

אחרי שהבקיע ובישל בניצחון שחטאר דונייצק, מנור סולומון עלה הערב (שני) לשידור בתכנית הספורט של 103FM ודיבר בין היתר גם על הצעד של אייל ברקוביץ', שכידוע הסיר את מועמדותו מאימון נבחרת ישראל.

סולומון הבהיר את עמדתו: "אמנם ברקוביץ' לא אימן מאז שהוא פרש, אבל אי אפשר לחלוק על זה שהוא מבין כדורגל יותר מהרבה מאמנים והוא יכול להביא משהו חדש שאין בנבחרת. הייתי שמח ללמוד מבן אדם כזה".

כשנשאל מדוע נבחרת ישראל לא מצליחה להגיע לטורניר גדול, סולומון השיב: "השחקנים בנבחרות הגדולות משחקים בקבוצות יותר גדולות מאשר השחקנים שלנו. קשה לצאת מישראל לקבוצות גדולות באירופה. אני חושב שזה אחד הדברים הכי מרכזיים באי ההצלחה".

אייל ברקוביץ'
אייל ברקוביץ' | gettyimages

העונה שעברה עליו בשחטאר: "הייתה לי פציעה מעצבנת שקרתה לי כמה פעמים במהלך העונה. אחרי פגרת החורף נפצעתי בצורה יותר חמורה. חזרתי אחרי הקורונה ובשבועות האחרונים אני מרגיש שאני חוזר לכושר שלי ולביטחון. זה בא לידי ביטוי אתמול ואני מקווה להמשיך ככה".

עתידו: "כרגע אני לא יודע לאן אני הולך. אני בשחטאר ויכול להיות שאעזוב בעוד שנה או שנתיים, אי אפשר לדעת מתי. אני לא אשאר עד סוף החוזה בעוד שלוש וחצי שנים, אבל הגעתי למועדון באמת ענק עם שחקנים מצוינים. יש לי פה עוד קצת זמן, לא סיימתי ומתי שיגיע הרגע אני אתקדם למועדון גדול יותר. בינתיים, אני בשחטאר וטוב לי. ממועדון כזה מגיעים למקומות הכי גבוהים, זה קרש קפיצה אדיר".

החלום: "החלום הכי גדול זה אנגליה, ספרד או קבוצה גדולה בגרמניה/איטליה. אני מאמין שאגשים את זה, אני עוד לא בן 21 ויש לי עוד המון זמן. מעבר לזה, החלום הכי גדול הוא להוביל את נבחרת ישראל לטורניר גדול".

החיים באוקראינה: "אני פה כבר שנה וחצי. זה שונה מישראל. אני בלי המשפחה, החברים והחברה, במיוחד בתקופת הקורונה, אבל הסתגלתי לחיים פה והסתגלתי לקבוצה. חוץ מכדורגל, אני לומד פורטוגזית. מה שטוב בחו"ל זה שאתה מתרכז רק בכדורגל ואין לך הפרעות. כמובן שזה לא רק כדורגל, אני גם נהנה פה מהחיים. קייב זו עיר מצוינת עם מסעדות טובות ומקומות יפים".

מנור סולומון
מנור סולומון | עדי אבישי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי