עו"ד של אחת הנערות: "אתם אמיתיים? צדתם אותן"

עומר אצילי, דור מיכה
עומר אצילי ודור מיכה | דני מרון

פרקליטתה של אחת הקטינות המעורבות בפרשה ביקרה את אצילי ומיכה לאחר התנצלותם: "באקרובטיקה מעוררת פלצות פיתיתם את הבנות"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

פחות מ-24 שעות אחרי שדור מיכה ועומר אצילי פרסמו הודעות התנצלות על מעורבותם בפרשת הקטינות, היום (שבת) הגיעה תגובתה של עו"ד רומי קנבל, אשר ייצגה את אחת הנערות וביקרה בחריפות את הכדורגלנים בפוסט בפייסבוק.

בפוסט, שבהמשך נמחק על ידי עורכת הדין, נכתב: "אדון עומר אצילי ומר דור מיכה, זה רציני? זה אמיתי? מעניין כמה זמן לקח לאנשי היח"צ שלכם לנסח את הודעת ההתנצלות? לצערי, במבחן התוצאה נראה כי הודעת ההתנצלות או שנוסחה בחופזה או שבאמת אין כל כוונה של התנצלות אמיתית מאחוריה".

"אדון עומר אצילי ומר דור מיכה לא באמת בחרתם להתנצל. מעניין אם קראתם את הודעת ההתנצלות לפני שנשלחה לתקשורת. ואם קראתם ואישרתם אותה הוספתם חטא על פשע".

"אני קוראת ולא מאמינה. מה ניסיתם לעשות כאן? ככה בכאילו על הדרך ניסיון מגוחך של התנצלות כלפי מי בדיוק? ואתם ממשיכים באותה הדרך- הנערות הציגו עצמן כבגירות? בגירה במדינת ישראל זה גיל 18 – את זה לפחות היום אתם כבר אמורים לדעת? והרי אתם יודעים שמה שאתם כותבים לא אמת נכון ומדוייק. למה להמשיך לפגוע. קחו אחריות".

דור מיכה עם עומר אצילי
דור מיכה ועומר אצילי | אריאל שלום

"'השמים נפלו עליכם', 'נפרדתי מחברה לאחר שש וחצי שנים' אתם אמיתיים? תרגעו אתם לא הקורבן, האם הציפייה שתתנצלו באמת הייתה מוגזמת? הרי יכולתם לעשות את זה נכון, לקחת אחריות אמיתית, להתנצל בפני הנערות ששמתם מכשול מכוון וברור בפניהן או במילים אחרות צדתם אותן".

"יכולתם לקרוא לחברים הסובבים אתכם לעצור את תחושת הכל מותר ולקחת אחריות אמיתית. כבוגרים האחראיים. יכולתם להעביר מסר לכל הנערות והנערים שיעצרו שניה ולא יפלו בפח הזוהר המשחיט והתהילה המזוייפת שמסנוורת את עיניהם הלא בוגרות. יכולתם להתנצל בפני האימהות שלא ישנות כבר מעל חודש ימים וסופגות ביקורת קשה על איפה הן היו בזמן שבעצם הן לא דימיינו שאתם באקרובטיקה מעוררת פלצות פיתיתם את הבנות הקטינות שלהן".

"מוטב היה כי לפחות תמתינו מעט, תורידו קצת פרופיל זה לא היה מזיק. אתם זוכרים שעבר רק חודש וקצת והנה לכם אצה הדרך לחזור לשגרת חייכם כאילו כלום".

פוסט נגד עומר אצילי ודור מיכה | צילום מסך
פוסט נגד עומר אצילי ודור מיכה | צילום מסך

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי