חכימי: "אני רוצה לזכות בסקודטו. הסגנון שלי הוא כמו של מרסלו"

המגן שהצטרף הקיץ ב-40 מיליון יורו ענה לשאלות האוהדים והבטיח: "תהיה לנו קבוצה גדולה, רוצים להגיע רחוק יותר בליגת האלופות". על עצמו: "אוהב לכבוש ולבשל אבל עליי להשתפר בהגנה". באיטליה פרגנו

קבוצות: אינטר
(גודל טקסט)

אחרי עונה טובה שהסתיימה ללא תארים, כשאינטר הפסידה בגמר הליגה האירופית לסביליה ודורגה במקום השני בסרייה א', הנראזורי רוצים לעשות קפיצת מדרגה. אשרף חכימי, המגן הימני שהצטרף בתמורה ל-40 מיליון יורו, יהיה תוספת כוח משמעותית לקראת העונה הבאה, שתיפתח ב-19 בספטמבר. המגן ענה לשאלות האוהדים ברשתות החברתיות והציג מטרה ברורה: הסקודטו הראשון מאז הטרבל עם ז'וזה מוריניו ב-2010.

חכימי אמר: "אני רוצה לזכות בסקודטו כי זה לא קרה הרבה זמן. זה בטוח יביא שמחה לאוהדים. עלינו לעשות עונה אירופית טובה יותר מהעונה שעברה ולהגיע רחוק יותר בליגת האלופות (האיטלקים, כזכור, הודחו בשלב הבתים). אינטר תהיה קבוצה גדולה, יש לנו שחקנים ענקיים כמו לאוטרו ולוקאקו.

הסגנון שלו: "כפי שכולם יודעים, מרסלו הוא המודל שלי. הייתי לה הזדמנות נהדרת להתאמן איתו והוא עזר לי גם בפן האישי. הוא חבר נהדר לקבוצה. הסגנון שלי הוא הסגנון שלו ואסתגל טוב. אני אוהב לכבוש ולבשל, אבל זה לא מספיק, עליי להשתפר בהגנה. אני צעיר ויש לי הרבה עד לאן לצמוח".

על אנטוניו קונטה: "הוא מאמן נהדר עם רוח תחרותית ותשוקה ענקית לכדורגל, הוא גורם לך להישאר במוטיבציית שיא לאורך כל המשחק".

כזכור, המגן המרוקאי שיחק נהדר בשיטת שלושת הבלמים של בורוסיה דורטמונד, וגם אינטר תשחק באותו המערך. אשתקד רשם תשעה שערים ועשרה בישולים ב-45 משחקים, כשבעונת הבכורה שלו בגרמניה כבש שלושה ובישל עוד שבעה ב-28 הופעות. חכימי זכה למחמאות גדולות בתקשורת. "פקטור חכימי", נכתב ב"גאזטה דלה ספורט", והוסיפו שהוא עשוי להזכיר את מאייקון. "הוא יכול לרוץ במהירות 36.47 קמ"ש". ב"קוריירה דלה ספורט" נכתב שהוא יוכל להיות המרסלו של הקבוצה.

אשרף חכימי במדי בורוסיה דורטמונד | Lars Baron/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי