ספורט – למפרסמים שמבינים עניין…

שידורי ספורט
שידורי ספורט | מדפוזיט פוטוס

בעידן שבו כל רגע מנוצל לשידור פרסומות והעברת מסרים מסחריים המפרסמים מחפשים פתרונות שיצליחו לעורר רגש אצל הלקוחות הפוטנציאליים, שידורי הספורט הופכים לדבר הכי חם בעולם הפרסום!

(גודל טקסט)

בשנים האחרונות עולם הפרסום עבר טלטלות מרובות. האינטרנט התחזק מאוד והפך לאמצעי המרכזי לתקשורת בין אנשים ובין ארגונים, קצב החיים השתנה ואילץ את המפרסמים להתאים את עצמם וכמובן הטלפון הסלולרי החכם שהפך להיות המסך הכי נצפה בעולם כולו.

בשנים האחרונות עולם הפרסום עבר טלטלות מרובות. האינטרנט התחזק מאוד והפך לאמצעי המרכזי לתקשורת בין אנשים ובין ארגונים, קצב החיים השתנה ואילץ את המפרסמים להתאים את עצמם וכמובן הטלפון הסלולרי החכם שהפך להיות המסך הכי נצפה בעולם כולו.

פרסום במסגרת משחק כדורגל יכול אף לייצר שיחה אקטיבית בין הצופים וממש להוות גורם המניע לפעולה כמו שאף פרסומת אחרת אפילו לא מתיימרת להיות. כדי להגיע לתוצאה הרצויה בערוצי השידור המוכרים צריך ליצור רפיטיציה (מחזוריות פרסום לזוג עיניים) משמעותית כדי שבאמת המסר יעבור לעומת הפרסום בכדורגל ובספורט, כאשר הקשב של הצופים גבוה במיוחד ואין להם שום עניין להעביר ערוץ.
רוצה לקבל ייעוץ מקצועי אישי? התקשר ל: 050-8441010
או לחץ כאן כדי לשלוח הודעה מיידית ב-WhatsApp

יתרונות הפרסום במשדרי ספורט

ריכזנו עבורכם את הדברים החשובים שעליכם לדעת על הפרסום בספורט, איך לעשות את זה נכון ולמי כדאי לפנות:

אז מי צופה בשידורי ספורט?
בעולם כולו, נכון לכתיבת שורות אלו, תחום הכדורגל נחשב לענף הספורט המוביל והפופולרי בעולם והוא פופולרי בעיקר אצל גברים בחתך גילאים רחב מאוד. ניתן לראות שאפילו ילדים קטנים יושבים לצד הוריהם לצפות במשחק כדורגל כמו שיש מבוגרים רבים אחרים שיושבים בקשב רב לצפות במשחק הכדורגל של הקבוצה האהובה עליהם. הצופים בשידורי הספורט לרוב מעורבים רגשית באופן משמעותי מאוד ונדבקים למסך למשך כל זמן השידור כדי לא לפספס שום דבר.

מהן אפשרויות הפרסום בשידורי ספורט?
לרוב, במשחקי הספורט (בכדורגל למשל) יש הפסקות בין מחצית או שידורי אולפן לפני ואחרי המשחק, בהפסקות אלו משודרות חסויות פרסומת על מסך מלא באורך של 6 שניות בדרך כלל. תוכן הפרסומת חייב לעמוד בכללי הרגולציה וקיימות מגבלות בטקסטים עם הנעה לפעולה או מבצע מכירות.

תחשבו על זה, יושבים חמישה חברים שהגיעו כל אחד מביתו במיוחד כדי לצפות במשחק כדורגל, ברור לכולנו שהם יראו את המשחק הזה בשידור ישיר ולא בהקלטה וברור לכולנו שאף אחד לא יעביר ערוץ והריכוז מול המסך יהיה בשיא כל השיאים ואז מגיעה הפרסומת של המותג שלכם…

יתרונות הפרסום במשדרי ספורט

  • וטיימינג המושלם בו הקהל בשעות הפנאי שלו. קהל ספורט הוא קהל שבוי העוקב באדיקות אחרי הקבוצות האהודות עליו ובכלל ומסוגל לצרוך מסרים פרסומיים ולאורך זמן (משדר ספורט הוא בדרך כלל כשעתיים).
  •  יתרון משמעותי נוסף הוא הצפייה הישירה – אין שימוש בצפייה נדחית והקלטות לצפייה מאוחרת
  • בחלק מהמשחקים יש אפשרות לפרסם חסות בצורת באנר במהלך המשחק עצמו, מה שגורם למסר להיות ממש כחלק מהמשחק ולקבל במה אולטימטיבית במלוא הריכוז של הצופה.

איפה כדאי לפרסם?
לכל אחד מערוצי הספורט בישראל יש תכנים ייחודיים לו וליגות המשודרות אצלו בבלעדיות.

בכלליות, צרלטון (ערוצים: ספורט1, ספורט2, ספורט3 ו-ספורט4) שם דגש על שידורים ישירים, מאגד בתוכו את רוב הליגות המובילות ומהווה במה רחבה וגדולה עבור מפרסמים רבים הרוצים ליהנות מקהל רב המעוניין בצפייה במשחקים עצמם. ערוץ הספורט לעומת זאת, משדר משדרי פאנל ותוכן רבים ובנוסף את ליגת האלופות והמשחק המרכזי בליגת העל הישראלית וערוץ ONE משדר כיום בבלעדיות את הליגה הספרדית. בהתאם לאופי הפרסום וקהל היעד ניתן לכוון את הפעילות הפרסומית בסמוך לזאנרים הרלוונטיים ולהגיע לחשיפה גבוהה עם רגש ממוקדת וייחודית.

איך מתחילים?
הפרסום בערוצי הספורט נחשב נחלתם של מותגים מובילים וארציים. תקציב הפרסום הנדרש לטובת נוכחות בערוצי הספורט מתחיל בכמה עשרות אלפי שקלים לפחות. תכנון פריסת המדיה הוא חשוב במיוחד, שכן אנו רוצים להגיע לכמה שיותר קהלים רלוונטיים אלינו ולא "להתפזר" יותר מדי בשידורים רבים עם קהלים שונים שלא תמיד מעניינים אותנו.

 רוצה לקבל ייעוץ מקצועי אישי? התקשר ל: 050-8441010

או לחץ כאן כדי לשלוח הודעה מיידית ב-WhatsApp

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי