בהפועל ת"א מאמינים: נהפוך את ירדן שועה לחלוץ הכי טוב בארץ

ירדן שועה
ירדן שועה | מאור אלקסלסי

האדומים נחושים לצרף את שחקן מכבי חיפה בהשאלה עם אופציה, כשאנשי עסקים אשר מקורבים למועדון צפויים לסייע ברכישתו עם סיום העונה. בימים הקרובים תיעשה פנייה ליעקב שחר

(גודל טקסט)

לספורט1 נודע היום (רביעי) כי הפועל תל אביב רוצה לצרף את ירדן שועה בהשאלה עד תום העונה עם אופציית רכישה. החלוץ, שביקש לעזוב את מכבי חיפה, נמצא חזק על הכוונת של המאמן ניר קלינגר ובמועדון האדום סבורים כי במתחם חודורוב הוא יוכל לממש את הפוטנציאל שלו ולהפוך לשחקן הטוב בארץ. פנייה בנושא לנשיא יעקב שחר צפויה להיעשות בימים הקרובים. כידוע, גם בית"ר ירושלים ממתינה להתפתחויות בגזרת שועה, שמבחינתו מעדיף להישאר בישראל.

כזכור, הפועל תל אביב כבר ניסתה לצרף את שועה במהלך חודש ינואר בעונה שעברה, אך המהלך לא הבשיל. הפעם, במועדון מאמינים כי ניתן יהיה להשלים את העסקה, בין היתר באמצעות מספר אנשי עסקים בעלי ממון אשר מקורבים למועדון ויסייעו לו ברכישת כרטיסו של החלוץ ממכבי חיפה בסיום עונת 2020/21.

בנושא אחר: בהפועל תל אביב מאמינים שעומרי אלטמן, אשר מנהל שיחות לקיצוץ בשכרו באמצעות נציגו רועי רוזן, לא יעזוב לאירופה. כזכור, למלך שערי האדומים בעונה שעברה הייתה הצעה לחתום במכבי חיפה שהייתה מוכנה לשלם לו הרבה יותר, אך הקפטן העדיף להישאר אדום. נכון לרגע זה, האדומים לא קיבלו הצעה מאף מועדון ישראלי בנוגע למלך שערי המועדון בעונה שעברה.

עומרי אלטמן | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי