עדיין מושלמת: אברטון ניצחה 2:4 את ברייטון, צמד ובישול לחאמס

הקבוצה של אנצ'לוטי התעללה בשחפים עם תצוגת תכלית. קלברט-לווין העלה את המארחת ליתרון עם השישי שלו העונה, הקולומביאני סידר למינה את השני וכבש פעמיים. מופה וביסומה הבקיעו מנגד. ניוקאסל גברה 1:3 על ברנלי

(גודל טקסט)

לפחות עד המשחקים של ליברפול נגד אסטון וילה ולסטר נגד ווסטהאם שייצאו לדרך מחר (ראשון), אברטון נותרה הקבוצה היחידה בפרמיירליג שנותרה מושלמת אחרי ארבעה מחזורים בזכות 2:4 חד צדדי על ברייטון, דבר שלא קרה לה מאז עונת 1969/70, אז היא סיימה את העונה במקום הראשון. מאוחר יותר, ניוקאסל גברה 1:3 על ברנלי ורשמה את ניצחון הליגה השני שלה.

אברטון – ברייטון 2:4

דומיניק קלברט-לווין העלה את אברטון ליתרון מוקדם בדקה ה-16 בנגיחה עם השישי שלו העונה לאחר בישול של גילפי סיגורדסון. בדקה ה-41 ברייטון כבשה את השוויון לאחר שניאל מופה ניצל השמטה חמורה של ג'ורדן פיקפורד ודחק מקרוב. מכאן תפס פיקוד הכוכב הקולומביאני החדש של הקבוצה, חאמס רודריגס.

עוד לפני שריקת המחצית סידר חאמס לבן ארצו יירי מינה בנגיחה אחרי כדור חופשי, כבש את השלישי של המארחת לאחר כדור רוחב של אלכס איוובי בדקה ה-52, והשלים צמד בדקה ה-70 – הפעם מבישול של עבדולאייה דוקורה. השחפים קבעו את תוצאות המשחק עם השער היפה של הערב לאחר וולה אדיר של איב ביסומה מחוץ לרחבה, אך האורחת לא הצליחה להימנע מהפסד שלישי בארבעת המחזורים הראשונים.

שחקני אברטון | Tony McArdle/Everton FC via Getty Images

ניוקאסל – ברנלי 1:3 (צפו בתקציר)

המגפייז חזרו לנצח אחרי שני מחזורים בזכות משחק נהדר של אלן סן-מקסימין וקאלום ווילסון. האורחת עדיין ללא נקודות העונה ודי ברור שהישארות בליגה תהווה אתגר גדול מבחינתה. סן מקסימין העלה את ניוקאסל ליתרון בדקה ה-14 בבעיטה טובה מחוץ לרחבה, אשלי ווסטווד איזן בדקה ה-61 אך כעבור ארבע דקות הגיע השער הראשון של ווילסון, שניצל מסירת רוחב טובה של הצרפתי כדי לדחוק פנימה מקרוב. בדקה ה-77 החלוץ שהגיע מבורנמות' בחלון הנוכחי סיפק את החותמת האחרונה לניצחון, כשהבקיע את השער השלישי מהנקודה הלבנה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי