ערב מטורף: צסק"א הפסידה לאלבה, פנרבחצ'ה לבאיירן

הספסל של באיירן מינכן חוגג באיסטנבול
הספסל של באיירן מינכן חוגג באיסטנבול | Sebnem Coskun/Anadolu Agency via Getty Images

קבוצת הפאר נכנעה במפתיע בביתה לגרמנים, 93:88 על אף 27 נקודות של ג'יימס ו-25 של קלייבורן. באיסטנבול, הבווארים מחקו פיגור 22 נקודות בדרך ל-71:75 דרמטי בניצוחם של לוצ'יץ' וריינולדס. עוד הפסד לריאל מדריד

(גודל טקסט)

עונת היורוליג פשוט מטורפת העונה. במקביל למשחק בפיראוס שהסתיים בהפסד סופר דרמטי של מכבי תל אביב לאולימפיאקוס, 85:82 עם הבאזר, הפתעה ענקית נרשמה במוסקבה, שם צסק"א הפסידה 93:88 לאלבה ברלין. אם זה לא מספיק, באיירן מינכן, שהפתיעה את מכבי ת"א שלשום בהיכל, חזרה מפיגור של 22 נקודות והדהימה 71:75 את פנרבחצ'ה. במילאנו, ריאל מדריד רשמה הפסד נוסף ובאסקוניה לא התקשתה מול חימקי.

צסק"א מוסקבה – אלבה ברלין 93:88

צסק"א מוסקבה השכיחה את ההפסד לברצלונה בפתיחת העונה עם שני ניצחונות דחוקים, אבל הערב שוב ניתן היה לראות את הסדקים באימפריה הרוסית. דווקא באולמה הביתי ומול יריבה שנחשבת נוחה על הנייר, כזו שעדיין לא ניצחה העונה, היא רשמה הפסד שני ואפשרה לגרמנים להשיג ניצחון בכורה.

מייק ג'יימס תפר 27 נקודות (4 מ-8 מחוץ לקשת) וגם מסר שישה אסיסטים וגם וויל קלייבורן הוסיף 25 נקודות, אבל האורחת נהנתה מהופעת ענק של סימונה פונטקיו שקלע 20 נקודות וסידר לקבוצתו ניצחון יוקרתי וחשוב.

אלבה ברלין חוגגת במוסקבה על צסק"א
אלבה ברלין חוגגת במוסקבה על צסק"א | Mikhail Serbin/Euroleague Basketball via Getty Images

פנרבחצ'ה – באיירן מינכן 75:71

שלשום, כאשר מכבי תל אביב נכנעה ביד אליהו לבאיירן מינכן, זו הייתה נראית כמו הפתעת ענק. הערב הגרמנים כבר פיגרו ב-22 נקודות באיסטנבול, אבל עשו את הבלתי ייאמן עם ריצת 5:30 במחצית השנייה. ולדימיר לוצ'יץ', שקבר את הצהובים שלשום, קלע שלשה קריטית בדקה האחרונה וסיים עם 18 נקודות, ג'יילן ריינולדס הוסיף 17 ואילו 25 נקודות של יאן וסלי ו-18 של נאנדו דה קולו לא הספיקו למארחת.

ג'יילן ריינולדס
ג'יילן ריינולדס חוגג על פנר | Tolga Adanali/Euroleague Basketball via Getty Images

מילאנו – ריאל מדריד 70:78

הפסד שלישי העונה גם לבלאנקוס. האיטלקים התאוששו מההפסד שלשום לאולימפיאקוס ולא התרגשו גם מיתרון דו ספרתי של ריאל מדריד שנפתח ברבע הראשון ונשמר עד לרבע השלישי, אז סרחיו רודריגס, שסיים עם 25 נקודות, החל לאפס את הידית והוביל למהפך. טריי תומפקינס עם 15 נקודות בלבד היה הקלע המצטיין של הספרדים.

תוצאה נוספת: באסקוניה – חימקי מוסקבה 60:77

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי