איגוד המאמנים מתכנן הפגנה מול הכנסת: "להתאמן מותר, לאמן אסור"

מחאת איגוד המאמנים בכיכר | איגוד המאמנים

לאחר שהשמיעו את קולם בכיכר רבין, המחאה עולה מדרגה. היום יגיעו מאמני הנוער והליגות הנמוכות להפגין מול משכן הכנסת. סגן היו"ר, אמיר כהן: "אנו זועקים את זעקת המאמנים ואוהדי הספורט. תחזירו לנו את הכדורגל"

(גודל טקסט)

בזמן שליגת העל כבר התחדשה עם המשחק בין מכבי תל אביב והפועל באר שבע שהוקדם מהמחזור החמישי, עתיד הליגות הנמוכות ומחלקות הנוער עדיין לוט בערפל וכך גם לגבי מספר גדול של מאמני כדורגל שאיבדו את פרנסתם בחודשים האחרונים. זה קרה הן בסגר הראשון וחזר על עצמו בסגר השני. לכן, בשבועות האחרונים הם דורשים לחזור לפעילות. בשבוע שעבר הפגינו מול כיכר רבין בהמוניהם.

צפו: המאמנים מוחים בכיכר הכנסת

ראשי איגוד המאמנים נפגשו בשבועות האחרונים גם עם שר הספורט חילי טרופר והן עם חבר הכנסת יואב רזבוזוב במטרה להביא לחידוש הליגות הנמוכות בהקדם ובעיקר את אימוני מחלקת הנוער. האיגוד חושש מעתיד הכדורגל ועל כן מתכנן לעשות מעשה. מבחינתם זה לא הגיוני שמותר להתאמן אך אסור להם לאמן. "כדורגל זה החיים שלנו – אל תהרגו אותנו" ו"בלי מאמנים אין כדורגל" הם חלק מהשלטים שנתלו באיזור.

היום (רביעי) יגיעו המאמנים להפגין מול משכן הכנסת במטרה לזעוק את זעקתם. סגן יו"ר איגוד המאמנים, אמיר כהן, אמר בנושא: "אנחנו זועקים את זעקת המאמנים ואת זעקת כל אוהדי הספורט. תחזירו לנו את הכדורגל. אנחנו מקווים שנצא מההפגנה הזו בכנסת עם בשורות עבור המאמנים והשחקנים של הליגות הנמוכות ושל מחלקת הנוער. אנחנו רוצים להפגין עוצמה ואני מקווה שמאמנים רבים יגיעו, על אחת כמה וכמה מאזור ירושלים".

הפגנת המאמנים בשבוע שעבר | איגוד המאמנים

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי