נהריה רוצה לנקום בגליל, הפועל חיפה תחזור לליגה אחרי שני עשורים

דומיניק ווטרס
דומיניק ווטרס | מאור אלקסלסי

לאחר שהפסידו לאדומים בליגה הבלקנית, החניכים של פרנקו רוצים לנצח את החבורה של ליובין בשני לפתוח את העונה בליגה בצורה חיובית. הקבוצה של חסין תתמודד מול בני הרצליה ברוממה, משעור ושמחון דרוכים

(גודל טקסט)

ליגת העל בכדורסל תחזור הערב (ראשון) כאשר הפועל אילת תפגוש את עירוני נס ציונה, ומחר ייערכו שני משחקים מסקרנים. בעין שרה, עירוני נהריה תארח את גלבוע/גליל, זאת לאחר שהשתיים נפגשו לאחרונה בליגה הבלקנית. בנוסף, הפועל חיפה תחזור אחרי שני עשורים לליגה הבכירה ותארח את הרצליה

עירוני נהריה – הפועל גלבוע/גליל (20:05)

נהריה סיימה את העונה שעברה בליגה בטעם חמוץ מאוד, זאת לאחר שהקבוצה המבטיחה לא הצליחה להעפיל לפלייאוף. במהלך הקיץ המאמן דני פרנקו שיפר את הסגל שלו, המבוסס על חבורה בעלת ניסון רב – קיילין ןוקאס ודומיניק ווטרס בעמדת הגארד, כאשר גם ג'ו אלכסנדר הצטרף במהלך ההכנות לעונה.

הקבוצה מעין שרה, שהודחה לאחרונה גם מגביע ווינר לאחר שהפסידה למכבי חיפה, תקווה לסיים בין שמונה האחרונות בליגה, ומחר היא תחשק נגד גלבוע/גליל, אשר מולה הפסידה לאחרונה בליגה הבלקנית. בצד האדום של המשחק, הקבוצה ליאור ליובין סומנה כאחת מהקבוצות המסקרנות ביותר העונה לאחר שהצליחה להשאיר את מרבית הסגל משנה שעברה, כאשר מי שבמיוחד יקבל את הפוקוס הוא יפתח זיו המוכשר. בגלבוע יקוו כי התוצאות הטובות בבלקנית ימשיכו גם מחר בדרבי הצפוני.

יפתח זיו | דני מרון

הפועל חיפה – בני הרצליה (20:10)

לאחר 20 שנות גלות, הפועל חיפה תשוב מחר לליגת העל והיא מקווה לרשום הצלחות במהלך העונה, כשאק המטרה הגדולה היא לא לנשור חזרה לליגה הלאומית. בין השמות בסגל של המאמן אלעד חסין ניתן למצוא את כרם משעור, זיו בן צבי ועמית שמחון, שחקני מנוסים בליגה הבכירה.

ג'ייסון סיגרס, אקס גלבוע-גליל ומכבי ראשל"צ, חזר לישראל וחתם במדי הקבוצה מהכרמל, ובעזרתם של איגור נסטרנקו ואופק אביטל, אשר היו בסגל שעלה לליגה הבכירה בעונה שעברה, קיימת תקווה גדולה בצד האדום של הכרמל. מן העבר השני, גם בני הרצליה שיחקה בעונה שעברה בליגה הלאומית, אך זו הייתה רק עונה אחת בלבד.

ג'ייסון סיגרס מול ג'ייקובן בראון
סיגרס. חזר לליגת העל | לירון מולדובן, מנהלת הליגה

המאמן שרון דרוקר והנהלת המועדון הצליחו להשאיר לא פחות משמונה שחקנים מהסגל שעלה לליגה ההבכירה, כאשר לאחרונה ג'יילן מוריס צורף לסגל במקומו של קוטי קלארק שנפצע. יאיר קרביץ חתם גם הוא בקבוצה מהשרון ויקווה לבלוט לטובה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי