לוזון יבצע שלושה שינויים בהרכב: "אנחנו כמהים לשריקת הפתיחה"

מאמן מכבי פ"ת, המוליכה הגאה, דרוך לקראת בני יהודה (שבת ב-17:20): "מחכים להביא את היכולת שלנו לידי ביטוי". על המיקום בטבלה: "חסר משמעות". דיניז, הינדי ובר צפויים לפתוח במקום פלשר, כהן וסאקי

(גודל טקסט)

כשהיא במקום הראשון בטבלה ועם שני ניצחונות רצופים, מכבי פתח תקווה תנסה להמשיך מחר (שבת ב-17:20) את פתיחת העונה החלומית שלה, כשתארח באצטדיון המושבה את בני יהודה למשחק מסקרן במסגרת המחזור התשיעי בליגת העל.

"אנחנו באים במלוא ההתלהבות והתשוקה וכמהים לשריקת הפתיחה", תיאר המאמן גיא לוזון את הלך הרוח במועדון. "מחכים להביא את היכולת שלנו לידי ביטוי כדי להביא את הנקודות". לוזון המשיך והתייחס למיקום בטבלה: "אין לזה משמעות בשלב הזה של העונה. המשמעות היחידה היא להמשיך להשתפר כקבוצה וכבודדים במטרה להמשיך להשיג תוצאות טובות".

גם מקרוס דיניז, מהבולטים העונה, דיבר לקראת המשחק: "הקבוצה מרגישה טוב. חשוב להמשיך את הדרך שלנו ונבוא מחר במלוא הכוח כדי להשאיר את הנקודות בבית". הבלם הוסיף והתייחס למשחק ההגנה המרשים עד כה: "זה חשוב מאוד לקבוצה כי ברגע שאתה לא סופג אתה מספק ביטחון לקבוצה. אנחנו עובדים על כך באימונים ונצטרך להמשיך להיות מרוכזים כדי להמשיך כך".

מרקוס דיניז | אודי ציטיאט

מבחינה מקצועית, לוזון צפוי לערוך שלושה שינויים מההרכב שניצח את חדרה בשבוע שעבר: ארד בר, כובש שער הניצחון ששולב כמחליף, ישוב להרכב לראשונה מאז תחילת הליגה, כשאלביס סאקי יפנה את מקומו. בהגנה, מרקוס דיניז ומוחמד הינדי שנחו והחלו על הספסל, ישובו ל-11 במקומם של דניאל פלשר וירדן כהן.

הרכב משוער, מכבי פתח תקווה: אריק ינקו, יינון אליהו, מרכוס דיניז, אור בלוריאן, מוחמד הינדי, עמית מאיר, ארד בר, נאור סבג, עבדיאל ארויו, ליאל עבדה, אור אינברום.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי