בחסות ההגנה: לאציו הפסידה 1:2 לוורונה אחרי שתי טעויות קשות

צ'ירו אימובלה מאוכזב | Giampiero Sposito/Getty Images

שער עצמי של מנואל לזרי ושגיאה איומה של סטפן ראדו סידרו לצהובים ניצחון מפתיע בעיר הבירה. אודינזה גברה 2:3 על טורינו אחרי שלושה שערים בארבע דקות. קרוטונה השיגה ניצחון בכורה עם 1:4 על ספציה

(גודל טקסט)

אחרי ניצחונה של ססואלו 0:1 על בנבנטו אמש (שישי),המחזור ה-11 בליגה האיטלקית המשיך היום עם שלושה מפגשים, כשבמוקד לאציו הפסידה 2:1 לוורונה בעקבות שתי טעויות קשות בהגנה. מוקדם יותר, אודינזה גברה 2:3 על טורינו וקרוטונה העולה החדשה רשמה ניצחון בכורה העונה 1:4 על ספציה.

לאציו – ורונה 2:1

הקבוצה של סימונה אינזגי הגיע למפגש היום אחרי שהבטיחה את העפלתה לשמינית גמר ליגת האלופות עם 2:2 מול קלאב ברוז' ביום שלישי. בליגה מצבה היה פחות מזהיר כשערב המחזור ניצבה במקום השביעי עם 17 נקודות, מרחק תשע מהמוליכה מילאן. מנגד, ורונה צברה 16 נקודות והייתה במקום השמיני.

מנואל לזרי מגן לאציו פתח את מסכת הכיבושים בדקה ה-45 דווקא לשערו הוא והעלה את האורחים ליתרון 0:1. אותו לזרי הוא זה שבישל את שער השיוויון בדקה ה-56, אחרי שהכניס כדור רוחב לפליפה קייסדו, שבעט כדור חד לרשת תוך כדי סיבוב והשווה את התוצאה.

אדריאן טאמזה חולף על פני פפה ריינה | Paolo Bruno/Getty Images

בדקה ה-67 היה זה סטפן ראדו בלם התכולים עם הטעות השנייה שסידרה את השני של הצהובים. הרומני הוותיק מסר כדור איטי לשוערו פפה ריינה, אך אדריאן טאמזה הצליח להשתלט עליו, עבר את השוער ולא התקשה לגלגל לרשת. בעקבות הניצחון, עלתה ורונה למקום השישי באופן זמני עם 19 נקודות, ואילו לאציו ירדה למקום השמיני.

טורינו – אודינזה 3:2

הקבוצה של לוקה גוטי רשמה את ניצחונה השלישי ברציפות ועלתה זמנית למקום העשירי עם 13 נקודות על חשבון טורינו החלשה שנותרה במקום הלפני אחרון עם 6 נקודות בלבד. איגנסיו פוסטו העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-24, רודריגו דה פול הכפיל בדקה ה-54. 12 דקות לאחר מכן, אנדראה בלוטי ופדריקו בונאזולי השוו תוך דקה ואיליה נסטורובסקי קבע את תוצאת המשחק שתי דקות אחר כך.

פדריקו בונאזולי חוגג | Loris Roselli/NurPhoto via Getty Images

תוצאות נוספות

קרוטונה – ספציה 1:4

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי