בסביבת אצילי טוענים: השכר ואורך החוזה לא יהוו מכשול

הצדדים ממתינים להחלטת אפואל ניקוסיה ומכבי חיפה תאיץ את השיחות לאחר ששחקן הכנף ינחת בישראל. אשכנזי ודוניו יפתחו בהרכב מול בני יהודה. ניצחון יעמיד את הפער ממכבי תל אביב על 11 נקודות

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

"מפתיחת העונה ברק בכר מפציר בנו שנתסכל אך רק על עצמנו ולא על קבוצות אחרות", כך סיפר הבוקר (שלישי) שחקן במכבי חיפה לספורט1 וזאת לאחר שמכבי תל אביב סיימה אמש בתיקו בטדי מול בית"ר ירושלים והפער של הירוקים מהצהובים עומד לא פחות משמונה נקודות בתום 11 מחזורים בליגת העל.

אחרי חמישה ניצחונות רצופים, ניצחון נוסף של מכבי חיפה נגד בני יהודה הערב (שלישי ב-20:05) יעמיד לפחות באופן זמני את הפער בין הקבוצות על 11 נקודות ובוודאי יעלה משמעותית את מפלס הלחץ אצל מכבי תל אביב, שתארח בבלומפילד ביום חמישי את קריית שמונה (החל מ-19:45, שידור ישיר בספורט3).

בכר, שלא מסתכל על הפער בשלב זה ומתרכז בהכנות לבני יהודה, ייאלץ ככל הנראה להסתדר ללא מלך שערי הליגה, ניקיטה רוקאביצה, שלא התאמן אתמול בשל מתיחה וההחלטה הסופית האם לכלול אותו בסגל תתקבל על ידי הצוות המקצועי לקראת שריקת הפתיחה. כידוע, את מקומו בשפיץ יתפוס גודסוואי דוניו.

ניקיטה רוקאביצה | אודי ציטיאט

דוניו אמנם לא כבש במדי מכבי חיפה במסגרת הליגה, אך להגנתו ייאמר שהוא לא רשם אף הופעה בהרכב ושיחק בסך הכל 135 דקות. בסביבת המועדון כבר החלו לדבר על עתידו והעלו שאלות לגבי המשך דרכו, אך במועדון עצמו מיהרו לצנן והביר שהשחקן טרם זכה להזדמנות ממשית והערב הוא ינסה להוכיח את עצמו.

מעבר לשינוי המאולץ בעמדת החוד, בכר ככל הנראה יבצע שני שינויים נוספים בהרכב הפותח: יובל אשכנזי יתפוס את מקומו של נטע לביא המוצהב ויפתח לראשונה מאז חודש ספטמבר ואילו טאלב טוואטחה ככל הנראה יעלה בעמדת המגן השמאלי על חשבון סאן מנחם שיזכה למנוחה לאחר רצף משחקים ארוך.

ומה בנוגע להחתמת עומר אצילי? הדיווחים על הגעתו האפשרית של שחקן אפואל ניקוסיה, שכידוע ביקש לעזוב את המועדון מקפריסין, עוררו שיח נרחב בקרב אוהדים, עיתונאים ואנשי מקצוע. גורמים אשר מעורים בפרטים טוענים כי השיחות יתפסו תאוצה בימים הקרובים וזאת לאחר שאקס מכבי תל אביב ינחת בישראל.

כפי שפורסם, מכבי חיפה מעוניינת להחתים את אצילי לעונה וחצי ואילו הקשר ונציגיו דורשים חוזה ארוך טווח. בסביבת שחקן טוענים כי הסוגיה לא תהווה בעיה וכך גם שכרו, כשהצדדים ממתינים בשלב זה להחלטת אפואל ניקוסיה בנוגע לאצילי, שכידוע חתום בניקוסיה עד תום העונה הבאה ומנסה להשתחרר ללא תמורה.

הרכב משוער, מכבי חיפה: ג'וש כהן, רז מאיר, עופרי ארד, בוגדן פלאניץ', טאלב טוואטחה (סאן מנחם), חוסה רודריגס, יובל אשכנזי, מוחמד אבו פאני, דולב חזיזה, צ'רון שרי, גודסוואי דוניו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי