אביטן לקראת הפועל: "המשחק הכי חשוב העונה". ברשצקי צפוי לפתוח

ניסו אביטן | מאור אלקסלסי

בסכנין מרוצים מהניצחון הדרמטי בק"ש, אך העבירו מסר לשחקנים כי המפגש עם האדומים קריטילהמשך העונה. המאמן: "אם לא ניצור המשכיות אז נסתבך שוב בתחתית". האסלביינק יאבד את מקומו לקשר

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

בבני סכנין מרגישים שביעות רצון גדולה בימים האחרונים אחרי הניצחון הדרמטי בקריית שמונה בזכות השער המאוחר של עטאא ג'אבר, אך במועדון מבינים שללא ניצחון מחר מול הפועל תל אביב (החל מ-19:45, שידור ישיר בספורט1), הקבוצה לא תייצר המשכיות ותתקשה להתברג בחלק העליון של הטבלה.

מאמן הקבוצה, ניסו אביטן, ערך אסיפה מיוחדת לשחקניו במטרה להוריד אותם לקרקע לקראת המפגש החשוב עם הפועל תל אביב, ואמר כי: "זה המשחק הכי חשוב שלנו העונה. יש לנו הרבה מה להפסיד במשחק הזה ואם לא ניצור המשכיות אז נסתבך שוב בתחתית הטבלה. תשמרו על ריכוז במשך כל תשעים דקות". 

מבחינה מקצועית, נראה כי המאמן מצא את האיזון במשחקים האחרונים וימשיך בשיטת שלושת הבלמים כאשר יזן נסאר יפתח במרכז ההגנה. במרכז השדה, אייהב גנאיים יעלה לצדו של בירם כיאל ובחלק ההתקפי נראה כי אביטן יעדיף לתת מנוחה לנייג'ל האסלביינק, ומוטי ברשצקי יהיה זה שיפתח במקומו. הבלם חסן חילו החלים מפציעתו וצפוי לחזור לסגל כאשר גם המגן עלי עותמאן עשוי לפתוח על הספסל אחרי שנעדר במשך חודשיים בעקבות פציעה. 

מוטי ברשצקי
מוטי ברשצקי | מאור אלקסלסי

הרכב משוער, בני סכנין: מחמוד קנדיל, מחמוד עוסמאן, חגי גולדנברג, יזן נסאר, מרון גנטוס, אייהב שאמי, אייהב גנאיים, בירם כיאל, סבסטיאן ולאסקס, מוטי ברשצקי ואוסאמה חלאיילה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי