חוגג ישקול זעזוע במקרה של הפסד נוסף ופנה לעומר אצילי

שחקני בית"ר ירושלים מאוכזבים | דני מרון

כאוס בבית"ר ירושלים: במועדון מודים בכישלון של החלפת הזרים בקיץ: "המהפכה נכשלה". הבעלים שוחח עם דראפיץ' והביע אכזבה, וגם יצר קשר עם סוכנו של קשר אפואל ניקוסיה. מתח לקראת הוועדה בחמישי

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

במהלך העונה שעברה, בשיא תקופת הקורונה, משה חוגג עלה על רעיון שיוכל לייצר לו את האקזיט הבא: כפי שנחשף כאן אז, הבעלים החליט למכור את השחקנים הזרים המובילים שלו ולהביא במקומם זרים צעירים שהאמין שיוכלו לסחוף את בית"ר ירושלים קדימה. בקיץ, המהפכה יצאה לדרך וחוגג מימש את הבטחתו. המודל היה אז, איזה אבסורד, זה של חברו מאשדוד ג'קי בן זקן, שהחתים את פאהד באיו בן ה-22 שכבש אתמול (שני) שער ניצחון ואולי יעשה עליו רווח בעתיד. חוגג, לעומת זאת, סופר עוד הפסד ומרחק של נקודה מהקו האדום. בבית"ר סיפרו הלילה כי חוגג עצבני. גם הציוץ שלו, לפיו הוא מחכה לינואר, גרם לאי נוחות בקרב השחקנים. הבעלים שוקל כעת לעשות זעזוע במקרה שהקבוצה תפסיד פעם נוספת, כזה שיכלול גם שחרור שחקנים.

בדיעבד, גם ללא קשר להפסד אתמול, בבית"ר מדברים בשבועות האחרונים על כך ש"המהפכה של חוגג נכשלה". הזרים של בית"ר ירושלים לא תורמים העונה יותר מדי והאקזיט הבא נראה רחוק. בשיחה הראשונה עם סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה, חוגג שאף לכל התארים. השניים יצאו מהשיחה כשהם יודעים שהמטרה הזאת לא ריאלית. "צריך להתבייש באיך שנראינו בסיבוב הזה", אמר שחקן בכיר בבית"ר הלילה. "מה חשבו, שייקחו מפה שחקנים כמו גדי קינדה וליוואי גרסיה ויביאו זרים צעירים והקבוצה תצליח? אירופה זה היה השיא שרוני לוי היה יכול להביא אותנו אליו". בינתיים, המאמן לשעבר יושב בבית ומקבל משכורת מלאה.

שי ברדה נחשב לאחד האנשים האופטימיים בבית"ר, אבל אתמול בסיום היה נראה שגם הוא מבין שהקבוצה שלו לא מצליחה לעמוד בציפיות. מצד אחד, מאמני בית"ר לא בנו את הסגל הנוכחי, אך הכדורגל רחוק מלהיראות טוב גם אם רוב הסגל נבנה כשהם הגיעו. למען הסר ספק, גורמים בבית"ר הבהירו אתמול כי גם רכישת מתאוסיניו וסנטיאגו אוקמפוס החלה עוד לפני עידן המאמנים. "זה עדיין לא מנקה אותם מאחריות, אבל צריך להבין שהם לא היו בונים את הקבוצה בצורה הזאת", העריך גורם בבית"ר. "שועה, אוקמפוס ומתאוסיניו היו הרכש שלנו, ומי מהם משפיע על הקבוצה? אתמול אף אחד לא פתח", אמר שחקן בקבוצה.

דראפיץ' וברדה. כאוס בבית"ר | דני מרון

ברדה ודראפיץ' לא דיברו בסיום, אבל בשיחות ביניהם הזכירו את המילים "נאיביות" ו"אכזבה". בבית"ר טוענים כי אין מה לעסוק במעמדם של השניים, אבל ייתכן שהפסד נוסף במחזור הבא, בבית מול הפועל חיפה, יוביל את חוגג למחשבות לגבי עתיד הקבוצה. חוגג עצמו שוחח עם דראפיץ' והביע את מורת רוחו מההתנהלות על המגרש. המאמנים, אגב, ממשיכים לעבוד על תכנית הרכש לינואר ודראפיץ' אף ביקש אור ירוק להחלפת מתאוסיניו.

גם בקרב השחקנים ישנו כאוס מסוים. שי קונסטנטין שיחק אתמול, אבל זה קרה משום שאנטואן קונטה היה פצוע והוא עשוי לעזוב. המאמנים לא רוצים לשחרר אף שחקן ישראלי פרט לדן איינבינדר ולכן המגן שותף אתמול, כדי שאולי יוכלו להרוויח אותו בעתיד. "רק אתמול דיברו על זה שלא משחררים ישראלים וכבר יש שינוי בתכנית. זה מראה כמה אנחנו לא יציבים", סיכם אחד השחקנים שחושש מאפשרות של זעזוע.

ביום חמישי תצא לדרך השיחה הראשונה בין הוועדה לאישור זכויות לבין אנשי משפחת בן ח'ליפה. במועדון בטוחים שהנושא יעבור בשלום, אך גורמים מסוימים הטילו ספק בכסף שיוזרם עד השבוע הבא במטרה לערוך מהפכה בינואר. חוגג עצמו עשה אתמול ניסיון נוסף לפנות לעומר אצילי. הוא שוחח עם סוכנו ומנסה לשכנע אותו לוותר על ההצעה מחיפה ולחזור למועדון שבו חווה תקופה יפה. במועדון אישרו: "אצילי עדיין בראש סדר העדיפויות". הקשר ובן שהר, שעם נציגו שוחח חוגג בשבוע שעבר, לא שותפו אתמול במדי קבוצתם. כפי שפרסמנו, בית"ר סימנה גם את ניקו אולסק ועידן נחמיאס ובמועדון שוקלים את מועמדותם, שתלויה גם בכסף שיתקבל בינואר.

עומר אצילי
אצילי. עדיין בראש סדר העדיפויות | Manuel Alvarez Rey/NurPhoto via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי