מאמני כושר, שלושה דברים שאסור לכם לשכוח בדרך

מאמני כושר, 3 דברים שאסור לכם לשכוח בדרך
מאמני כושר, 3 דברים שאסור לכם לשכוח בדרך | pexels

מאמני כושר? התפקיד שלכם חשוב, מספק, מעניין ולעיתים גם מסוכן במקרים מסוימים. לכן, ריכזנו לכם כאן טיפים שיעזרו לכם לפתח את עצמכם ולשמור על עצמכם. אל תחמיצו

(גודל טקסט)

אם אתם מאמני כושר, אתם בטח מודעים לתפקיד החשוב שאתם מהווים בחיי הלקוחות שלכם – אתם המורים שלהם לאורח חיים בריא, משפיעים על המשמעת העצמית שלהם, תורמים למוטיבציה ולהגשמת המטרות ועוזרים להם לחיות חיים נכונים יותר. זהו תפקיד חשוב ומהותי, שבא עם אחריות גדולה לא פחות!

כדי להיות מאמנים מוצלחים ואפקטיביים למתאמנים שלכם ולצמוח כמה שיותר גבוה עם הקריירה שבחרתם לעצמכם, יש כמה דברים שחשוב לכם לזכור לאורך כל הדרך – מצבירת ידע עדכני להתפתחות אישית ואימונית, דרך שיווק של העסק בצורה הנכונה שתציג את המסר ואת הדרך שלכם, ועד רכישת ביטוח מאמנים, שישמור עליכם מכל כיוון וכל הזמן.

התפתחות אישית

עולם הכושר מתחדש ומתעדכן ללא הפסקה, ורצוי שגם אתם, כמאמני כושר, תהיו ערים לכל השינויים, המחקרים והחידושים בעולם הכושר. מומלץ להתעדכן במחקרים השונים המתבצעים ללא הפסקה, לקחת חלק בקורסים והכשרות בתחומי כושר שאתם עוד לא מכירים, וכן להיות ערים לשינויים. כדאי לפתוח את עצמכם גם לעולמות משיקים, כמו עולם התזונה או הפיזיותרפיה, כדי לצבור מספיק ידע מקיף שיכול לתרום לכם וכמובן למתאמנים שלכם. ככל שתמצאו את עצמכם יותר בלב העניינים, כך תוכלו לספק למתאמנים שלכם את חווית הכושר האולטימטיבית, מכל הכיוונים.

שיווק ופרסום

שיווק ופרסום הוא חלק בלתי נפרד מכל עסק קטן, בטח עבור מאמני כושר, שפעמים רבות מתמודדים עם תחרות גדולה בשוק שלהם. לפני (וגם אחרי) שאתם קונים לעצמכם שם ומגיעים ללקוחות 'מפה לאוזן', אתם צריכים להראות נוכחות באפיקי השיווק העכשוויים – בדגש על נוכחות ברשתות החברתיות, יצירת סרטוני אימונים ביתיים ביוטיוב ובניית אתר עדכני ורלוונטי.

פרסמו תוכן שהוא רלוונטי ומספק ערך – עדכונים על עולם הכושר, טיפים לכושר ותזונה, היתרונות שלכם כמאמני כושר והמלצות ממתאמנים. אם אתם פונים לקהל יעד ספציפי, התאימו את אופן השיווק לקהל היעד – למשל, את הדור הצעיר יותר אפשר למצוא בעיקר באינסטגרם, בעוד דור מבוגר נוכח בעיקר בפייסבוק. אגב, לא כל מאמן כושר יכול להיות גם איש שיווק גאוני; לכן, אם אתם מרגישים שאתם צריכים חיזוק בגזרת השיווק, תמיד ניתן לפנות לאנשי מקצוע שיתנו לכם את הבוסט הדרוש ליצירת אפיקי שיווק מוצלחים, שמביאים לקוחות.

אל תשכחו את הביטוח

אם אתם עוסקים בפעילות גופנית בצורה חובבנית יותר, יכול להיות שתוכלו להסתפק בפוליסת ביטוח בריאות כמו ביטוח תאונות אישיות שיכול לסייע לכם בהוצאות כלכליות של טיפול בפציעות שנגרמו עקב האימון, אך בתור מאמני כושר מומלץ להצטייד בכיסוי יותר מקיף וייעודי לעיסוק שלכם.

בתור מאמנים תרצו להיות מכוסים במקרה של תביעות ואחריות כלפי צד שלישי – מתאמנת עם נקע ברגל בעקבות האימון, מתאמן שלא ביצע טוב את התרגיל ונפצע וכדומה. המצבים האלו יכולים להיות יקרים ולא נעימים בכלל, וכדי להתמודד איתם בצורה הטובה ביותר,  יש צורך להצטייד בפוליסת ביטוח מתאימה עבור מאמני כושר. ניתן לעשות זאת, למשל, באמצעות פוליסת טופ ספורט של מנורה מבטחים, המשלבת ביטוח צד שלישי ואחריות מקצועית (נזקי גוף) למדריכי ספורט.

תוכן זה אינו מהווה המלצה כלשהי ויש להתייעץ עם מומחה טרם קבלת החלטות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי