וילאש בואש פוטר ממארסיי: "אני לא רוצה כלום – רק לעזוב"

אנדרה וילאש בואש
אנדרה וילאש בואש | Jonathan Bartolozzi / Contributor

עוד אירוע הזוי במועדון הפאר: אחרי ששחקן סלטיק חתם בקבוצה בניגוד לרצונו, המאמן הבהיר כי ביקש להתפטר: "לא מסכים עם המדיניות הזו". הנהלת המועדון הודיעה על פיטוריו מספר שעות לאחר מכן

קבוצות: מארסיי
(גודל טקסט)

דבר כזה לא רואים כל יום: עוד אירוע חריג במארסיי, שעוברת תקופה לא קלה בכלל. במסיבת עיתונאים שנערכה לקראת המשחק מול לאנס, המאמן אנדרה וילאש בואש הודיע על רצונו לעזוב ואף חשף כי הוא הגיש להנהלה את התפטרותו לאחר שקשר סלטיק אוליבייה נצ'אם חתם בקבוצה בניגוד לרצונו. מספר שעות לאחר מכן, הנהלת המועדון הודיע רשמית על פיטוריו של המאמן הפורטוגלי.

לפני הפיטורים, וילאש בואש הנסער אמר בתקשורת: "אני לא רוצה כלום – רק לעזוב את מארסיי. לצערי הרב, ההנהלה עדיין לא החזירה לי תשובה". כשנשאל על נצ'אם, המאמן הפורטוגלי השיב: "הודעתי שאני לא מעוניין להחתים אותו. הוא לא היה ברשימות שלנו ואני לא מסכים עם המדיניות הזו. אני לא רוצה כסף, אלא רק לעזוב את המועדון".

כזכור, בסוף השבוע האחרון אוהדי מארסיי הגיעו למתחם האימונים של הקבוצה וביצעו מתקפה אלימה במטרה לגרום לנשיא ז'אק-הנרי אירו להתפטר, זאת לאחר שווילאש בואש ושחקניו הפסידו את ארבעת המשחקים האחרונים בכל המסגרות. בעקבות המהומה, המשחק בין מארסיי לראן, שתוכנן להיערך באותו ערב, נדחה.

עוד באותו נושא: אנדרה וילאש-בואש

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי