לא מסתפקת בבריי: פנאתינייקוס סימנה רכז בכיר

מנטאס קלנייטיס | Zhizhao Wu/Getty Images

עודד קטש בדרך לרכש נוסף? דיווח: אחרי שצירפו את גארד סראגוסה, הירוקים מתעניינים במנטאס קלינייטיס הליטאי, מלך האסיסטים בשלוש אליפויות אירופה האחרונות שמצטיין במדי קובאן העונה. מאק ופוסטר ישלמו את המחיר

(גודל טקסט)

רק אתמול (שני) החתימה פנאתינייקוס את הרכש הראשון שלה בעידן עודד קטש, אך נראה כי הישראלי וקבוצתו לא מתכוונים לעצור את מסע הרכש: על פי העיתונאי הליטאי הבכיר דונאטס אורבונאס, הרכז מנטאס קלנייטיס מעורר עניין במספר קבוצות ופאו היא אחת מהן.

קלנייטיס בן ה-34, שחקנה של נבחרת ליטא, רושם עונה מצוינת בלוקומוטיב קובאן הרוסית. הרכז הוותיק מוביל את ליגת ה-VTB באסיסטים עם 9.9 בממוצע למשחק ושני בקטגוריה הזו ביורוקאפ, שם הוא מוסר 7 בממוצע. קלנייטיס סיים כמלך האסיסטים בשלוש אליפויות אירופה האחרונות וברזומה שלו ניסיון של 11 עונות ביורוליג, שמונה מתוכן עם ז'לגיריס קובנה, שתיים בארמאני מילאנו ואחת בלוקומוטיב קובאן.

כזכור, קטש צירף אתמול חיזוק ראשון לקו האחורי שלו בפנאתינייקוס, כאשר טי ג'יי בריי חתם בקבוצה עד קיץ 2023. הירוקים מאתונה לא יכולים להחתים שחקן מקבוצת יורוליג אחרת, כך שקלנייטיס מתאים להם גם מהבחינה הזו, מעבר ליתרונותיו המקצועיים. לליטאי חוזה בקבוצתו הנוכחית עד תום העונה ואם יגיע ליוון, מי שעשויים לשלם את המחיר הם אקס הפועל ירושלים שלווין מאק ושחקן הפועל חולון לשעבר, מרקוס פוסטר – כך על פי הדיווח בליטא. במקביל, באתר SDNA היווני נטען כי אין אמת בדיווח וכי בפנאתינייקוס שללו התעניינות בקלנייטיס.

בינתיים, נגיף הקורונה הכה חזק בפנאתינייקוס. המועדון הודיע אתמול כי בקבוצה נמצאו שלושה נשאים נוספים ובעקבות כך, מניין החיוביים בקבוצה עלה לשבעה בסך הכל. ההתפרצות גרמה לביטול משחק הגביע בין הירוקים לפרישטרי, אך גם נבחרת ישראל עלולה להיות מושפעת מכך: כזכור, למרות מינויו למאמן הקבוצה מאתונה, קטש אמור להדריך את נבחרת ישראל בחלון המשחקים בשבוע הבא. כעת, ייתכן שהתפשטות הקורונה בפאו תמנע מהמאמן להצטרף לנבחרת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי