יש אישור: הספורט התחרותי יחזור לפעילות מלאה בשבוע הבא

חילי טרופר | דני מרון

שר התרבות והספורט חילי טרופר הודיע כי הושג סיכום בכפוף להחלטת הממשלה, במקביל ישנן שיחות מתקדמות מול משרד הבריאות על מתווה שיאפשר את שובם של האוהדים לאולמות ולמגרשים

(גודל טקסט)

בשורה נפלאה לא רק לספורטאים ולספורטאיות בישראל, אלא גם לאוהדים: שר התרבות והספורט חילי טרופר אישר הבוקר (ראשון) כי החל מהשבוע הבא ישוב הספורט התחרותי לפעילות מלאה, כשבמקביל עומלים בימים אלה ראשי המשרדים וההתאחדויות על מתווה להחזרת הקהל למגרשים ולאולמות.

המשמעות היא שכל ספורטאי וספורטאית שרשומים באיגוד הרלוונטי של הענף בו הם משחקים, כולל הצעירים המשתייכים למחלקות הנוער, יוכלו לשוב לפעילות מלאה.

"שר התרבות והספורט חילי טרופר סיכם עם שר הבריאות כי הספורט התחרותי יחזור החל משבוע הבא, זאת על פי נתוני התחלואה ובכפוף להחלטת הממשלה", נמסר בהודעה רשמית בנוסף לעדכון על מתווה להחזרת הקהל שנבנה בימים אלה מול משרד הבריאות.

השר טרופר אמר בנוסף: " הגענו להסכמה על פיה הספורט התחרותי יחזור כבר בשבוע הבא. מדובר בבשורה חשובה ובהחלטה שנאבקנו עליה עבור אותם אלפים שעוסקים בספורט תחרותי. אנחנו נמשיך לפעול בכל דרך למען הספורטאים והספורטאיות ולמען קהל הספורט העצום בישראל".

אוהדי מכבי ראשון לציון
אוהדי מכבי ראשון לציון בחצי גמר הגביע | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי