בהפועל חיפה הגיבו לריאיון של תמאש במולדתו

גבריאל תמאש, חיים סילבס
גבריאל תמאש, חיים סילבס | מאור אלקסלסי

על אף שבקבוצה דחו את חזרתו של הבלם בן ה-37 מספר פעמים השנה, גורם במועדון השאיר פתח שזה כן יקרה: "כרגע הוחלט שלא, אבל בקיץ הכל אפשרי. כל עוד הוא משחק, תמיד יהיה מועמד"

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

שנתיים העביר גבריאל תמאש בהפועל חיפה בין 2017 ל-2019 וזכה עם הקבוצה של ניר קלינגר בגביע המדינה. הבלם הרומני היה אחד השחקנים האהובים מצד הקהל והפגין את התשוקה האדירה שלו בעיקר במשחקי הדרבי. האם הבלם בן ה-37 עוד ירשום קדנציה שנייה בישראל?

בסוף השבוע תמאש הצהיר כי יהיה מעוניין לחזור לליגת העל, בתקווה לעשות זאת בעונה הבאה. תמאש, שחקנה של וולונטראי, אמר בריאיון בארצו: "אני חושב על חזרה לישראל. אולי בקיץ או בעוד שנה". הבלם סיפר בנוסף כי הוא נמצא בקשר טוב עם בעלי הפועל חיפה יואב כץ, וכן עם מנכ"ל המועדון אורן שטרלינג.

למרות זאת, בהפועל חיפה לא מתרגשים וציינו לא פעם העונה כי אין כוונה להחזירו. תמאש הוצע למאמן חיים סילבס בקיץ האחרון והיו כאלה במועדון שקיוו לראות אותו חוזר גם בחודש ינואר אלא שבצוות המקצועי פסלו את האפשרות הזאת. מעבר לפן המקצועי, היו גורמים במועדון שלא שכחו את שלל השערוריות בהן היה מעורב כאשר נמצא אשם בנהיגה במהירות מופרזת תחת השפעת אלכוהול וגם נעלם ממחנה האימונים של הקבוצה ברומניה ומשם כבר לא חזר לקבוצה.

גבריאל תמאש, יואב כץ
תמאש עם כץ. יחסים טובים עם המועדון | הפועל חיפה, רשמי

מנגד, לגבי העתיד, גורם אחר מהפועל חיפה דווקא השאיר פתח לקאמבק אפשרי: "שמו של תמאש תמיד נמצא במועדון וכל עוד הוא ממשיך לשחק – תמיד יהיה מועמד. כרגע הוחלט שלא יחזור אך בקיץ הכל יכול לקרות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי