שער ובישול לנאתכו בשישייה של פרטיזן, בישול לסבע באל נאסר

ביברס נאתכו חוגג | Nikola Krstic/MB Media/Getty Images

ניצחון ליגה מספר 12 ברציפות לקבוצתו של קפטן הנבחרת, שכבש את השער הראשון במשחק מהנקודה הלבנה וסייע לחבריו לצמצם זמנית את הפער מהכוכב האדום עם 0:6 על אינג'יה. 90 דקות לחלוץ בניצחון קבוצתו

(גודל טקסט)

פרטיזן בלגרד וביברס נאתכו התפוצצו היום (שישי) עם 0:6 בחוץ על אינג'יה במחזור ה-24 בליגה הסרבית, כשהקשר הראשון הישראלי פרץ את הסכר וכבש בפנדל את השער הראשון במשחק כבר בדקה השביעית. הישראלי הוסיף בישול לטאקומה אסאנו (51) והוחלף כעבור שלוש דקות.

נאתכו בן ה-33 העלה את מאזן השערים שלו העונה בליגה לשבעה, כולם אגב נכבשו מהנקודה הלבנה, ב-20 הופעות. זה היה הניצחון ה-12 ברציפות של פרטיזן בלגרד הלוהטת והיא צימקה את הפער מהכוכב האדום בלגרד לשלוש נקודות, אולם למוליכה יש שני משחקים חסרים ביד.

לזאר מרקוביץ' (42) מילוש יואיץ' (45 ן-78) ואיגור וויאצ'יץ' (89) הוסיפו ולא ריחמו על היריבה האומללה, שכמובן ספגה את ההפסד הגבוה ביותר שלה העונה ונותרה עמוק במקום ב-17. במחזור הבא יארחו פרטיזן וקפטן נבחרת ישראל את וויבודינה מהמקום השלישי לקרב צמרת מסקרן.

עוד היום, דיא סבע השלים 90 דקות וגם בישל בניצחונה של אל נאסר 0:2 על חאתה במשחק במסגרת המחזור ה-18. קבוצתו של החלוץ הישראלי הגיעה להתמודדות לאחר שני ניצחונות רצופים בכל המסגרות ובזכות שני שערים מאוחרים, בדקות 85 ו-94 – הישראלי בישל את השער שחתם את תוצאת הסיום – שמרה על המקום הרביעי וצימקה זמנית את הפער מהפסגה לארבע נקודות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי