ענה בחזרה: התשובה של לברון ג'יימס לזלאטן איברהימוביץ'

לברון ג'יימס | David Liam Kyle/NBAE via Getty Images

לאחר הניצחון על פורטלנד, כוכב לייקרס הגיב לשבדי שטען כי אינו צריך להתעסק בפוליטיקה: "אני לא אשתוק, זה לא המסר שאני רוצה להעביר. מפתיע שזה מגיע דווקא ממנו, הוא טען בעצמו כי סבל מגזענות"

(גודל טקסט)

הלייקרס שנקלעו למשבר הקשה ביותר שלהם מאז ה'בועה' באורלנדו, סיימו הלילה (בין שישי לשבת) רצף מאכזב של ארבעה הפסדים הודות ל-93:102 ביתי על פורטלנד  והתקרבו עוד קצת ליריבה העירונית הקליפרס מהמקום השני.

לברון ג'יימס שוב הוכיח מדוע נחשב לאחד המועמדים לזכות ב-MVP עם מספרים מרשימים של 28 נקודות, 11 ריבאונדים ו-7 אסיסטים, אבל את ההופעה שלו הלילה תיזכר בעיקר לאור הראיון בסוף המשחק. אחרי שזלאטן איברהימוביץ' טען כי לברון לא צריך לא צריך להתעסק בפוליטיקה, תגובתו לא איחרה לבוא.

"אני לא רק אכדרר ואשתוק. זה לא המסר שאני רוצה להעביר ל-300 הילדים בבית הספר שלי שזקוקים לשמוע את הקול שלי", אמר לברון ג'יימס. "אני מדבר על גזענות, חוסר צדק, ניסיון לדכא הצבעות ועוד, אני חלק מקהילה. אני מופתע שזה דווקא מגיע לזלאטן, כי לפני כמה שנים הוא דיבר על כך שהוא חווה גזענות בשבדיה בגלל שם המשפחה שלו. לא כדאי לו להכניס אותי לעימותים האלה, אני עושה את שעורי הבית שלי".

זלאטן איברהימוביץ' | Gabriele Maltinti/Getty Images

בחזרה למשחק נגד הטרייל בלייזרס. פרט ללברון, דניס שרודר שחזר מפציעה הראה כמה היה חסר כאשר קלע 13 נקודות במחצית השנייה ו-22 בסך הכל: "האנרגיה שלו נותנת לנו ניצוץ וגם האופי התחרותי שלו. החזרה שלו לחמישייה אומרת כל כך הרבה עבורנו וזה הורגש", אמר ג'יימס.

מנגד דמיאן לילארד שוב הוביל את רשימת הקלעים עם 35 נקודות, אך פורטלנד ממשיכה ברצף ההפסדים המאכזב: "במחצית  הראשונה זה היה נראה טוב. הצלחתי להיכנס לצבע ולשחק בחופשיות. במחצית השנייה פשוט לחצו אותנו ולא היה מקום לזוז", סיכם הכוכב.

דניס שרודר, דמיאן לילארד | Harry How/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי