באיירן בדרך לשיא של יונייטד, פליק: "אנחנו משחקים כמו שאני מדמיין"

רוברט לבנדובסקי
רוברט לבנדובסקי | CHRISTOF STACHE / Contributor

אלופת אירופה העפילה לרבע הגמר בפעם התשיעית בעשר השנים האחרונות והיא כבר עם 19 משחקי ליגת האלופות ברציפות ללא הפסד, שישה פחות מההישג של השדים האדומים. וגם: לבנדובסקי בוער

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

באיירן מינכן העפילה אמש (רביעי) לרבע גמר ליגת האלופות בפעם התשיעית בעשר העונות האחרונות וה-19 בסך הכל. אלופת העולם עקפה את ברצלונה (18) והפכה לקבוצה שעלתה הכי הרבה פעמים לשלב שמונה האחרונות של המפעל היוקרתי. אחרי ה-1:4 באיטליה, הבווארים גברו אמש (רביעי) 1:2 על לאציו והשלימו את המלאכה עם 2:6 קליל בסיכום.

הניצחון אמש האריך את הרצף של באיירן מינכן ל-19 משחקי ליגת האלופות ללא הפסד (18 ניצחונות ותיקו בודד) – הרצף השני בטיבו אי פעם במפעל היוקרתי, כאשר מי שמחזיקה ברצף ארוך יותר היא מנצ'סטר יונייטד של סר אלכס פרגוסון שלא נוצחה ב-25 משחקים בין 2007 ל-2009.

את השער הראשון לזכות הבווארים כבש כמובן רוברט לבנדובסקי, שמצא את הרשת בפעם ה-73 בהופעתו ה-96 במפעל והיה מעורב באופן ישיר ב-25 שערים בליגת האלופות מאז תחילת עונת 2019/20, יותר מכל שחקן אחר. בכל המסגרות מאזנו העונה עומד כבר על 39 שערים. בלתי עציר. אריק צ'ופו-מוטינג, שהחליף את הפולני, סגר את הסיפור דקה לאחר שנכנס (72) וחגג את השני שלו העונה במפעל. מרקו פארולו בן ה-36 רק צימק עבר לאציו, שלפחות יצאה ממינכן עם תוצאה מכובדת. גם זה משהו מול באיירן מינכן הנוכחית.

המאמן האנזי פליק סיכם: "היה חשוב שננצח את המשחק. לאציו התגוננה היטב ולא נתנה לנו שטחים, אבל אנחנו משחקים כדורגל כמו שאני מדמיין שנשחק. אנחנו שמחים להיות ברבע גמר ליגת האלופות וממתינים להגרלה. שמונה הקבוצות הטובות באירופה ישחקו אחת מול השנייה ואנחנו שמחים להיות חלק מזה".

ג'ושוע קימיך, שנבחר לאיש המשחק, הוסיף: "לא אפשרנו ללאציו להגיע למצבים במחצית הראשונה. היה חשוב לנו לנצח. בשורה התחתונה, זה היה בסדר. לא הופעה מבריקה שלנו, אבל בהתחשב בתוצאה של המשחק הראשון, השלמנו את המלאכה כמו שצריך, ניצחנו, ואנחנו ברבע גמר ליגת האלופות".

צ'ופו מוטינג סיכם: "לפני המשחק דיברנו שניתן את המאה אחוז שלנו. היו הרבה סיפורים ומהפכים בכדורגל, כולל בליגת האלופות. לאציו לא קבוצה גרועה. התייחסנו למשחק בשיא הרצינות, היה קשה ואני חושב שניצחנו בצדק. הגענו למספר מצבים טובים מאוד במחצית השנייה. אני רוצה לעזור לקבוצה כשאני נכנס, אני שמח שהבקעתי ומודה לדויד אלאבה על הבישול הנהדר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי