נחשף: מדוע נעדר שרי מסגל סורינאם? וגם: רכש בדרך לחיפה

צ'רון שרי | מאור אלקסלסי

כוכב מכבי חיפה אמור היה לשחק נגד איי קיימן, אך מתברר כי בעיות בירוקרטיות מנעו ממנו להיכנס למדינה והוא במקום זאת יצא לפלורידה לקראת המשחק ביום ראשון. וגם: אורי דהן יהיה החיזוק הראשון לעונה הבאה?

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

נבחרת סורינאם ניצחה הלילה (בין רביעי לחמישי) 0:3 את איי קיימן במשחק פתיחת מוקדמות גביע העולם במרכז ובצפון אמריקה, משחק בו בלטו בין השאר נייג'ל האסלביינק וחלאופילו פלייטר מבני סכנין ומבית"ר ירושלים, אבל מי שנעדר ממנו היה צ'רון שרי, כוכב מכבי חיפה שנעדר מהסגל והדאיג אוהדים ירוקים רבים לאור העובדה שרק בתחילת השבוע הודיעה הקבוצה על יציאתו למשחקי נבחרתו.

כעת מתברר שהקשר נתקל בבעיות בירוקרטיות בכניסה לסורינאם ועל כן הוחלט כי ימריא לארצות הברית, שם תפגוש סורינאם את ארובה ביום ראשון ואז הוא כבר צפוי לשחק. שרי אמור לחזור לישראל בשלישי הבא ויצטרף מיד לאימוני מכבי חיפה, דבר שיתאפשר בתקופת קורונה גם לאור העובדה שהוא החלים ועל כן לא זקוק לתקופת בידוד בבית. שחקן נוסף שנמצא בארצות הברית הוא ג'וש כהן שהמריא לחופשה פרטית, ולאור העובדה שהתחסן יוכל לשוב ללא צורך בבידוד בכפוף להצגת בדיקה שלילית.

בנושא אחר, במועדון אומנם מחכים לפתיחת הפלייאוף העליון והמשך המאבק על תואר האליפות מול מכבי תל אביב, אבל במקביל מחלקת הסקאוטינג כבר עובדת על מועמדים לעונה הבאה. נראה כי המאמן ברק בכר והצוות שלו ירצו להתחזק במגן ימני, בלם ושחקן התקפה נוסף. בחיפה הבהירו לאחרונה כי צמד הזרים יאניק וילדסחוט וארנטס מאבוקה שמסיימים חוזה יקבלו הודעה לגבי עתידם סמוך לסיום העונה ולפיכך יוחלט לגבי עמדות הזרים שיגיעו בעונה הבאה.

בעמדת הבלם האחורי נראה כי יגיע שחקן ישראלי וישנו מעקב אחר מספר שחקנים בליגה וביניהם אורי דהן מהפועל קריית שמונה. כידוע, האחרון נחשב לאחד השחקנים המצטיינים של הקבוצה הצפונית, היה מהבולטים בהגעת הקבוצה לפלייאוף העליון ועל כן זוכה לעניין רב מצד קבוצות גדולות, ביניהן מכבי חיפה ובית"ר ירושלים. דהן אומנם מחזיק בחוזה לעונה נוספת בקבוצה הצפונית, אך ירצה להתקדם בעונה הבאה לקבוצה גדולה יותר.

בעונה הבאה בירוק? אורי דהן | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי