בכיר מעולם הספורט מוכר פנטהאוז ב-40 מיליון ש"ח

מגדלי YOO | Architector, Cc-by-sa-3.0, ויקיפדיה

פרויקט מגדלי YOO הוא מוקד עליה לרגל לשלל סלבס כמו יצחקי וזהבי, שמחזיקים דירה במגדלי היוקרה. "תכנית חיסכון" חשפה כי בכיר בספורט, שמעדיף להישאר מאחורי הקלעים, מוכר את הבית המפואר, שמתפרס על קומה שלמה

(גודל טקסט)

פרויקט מגדלי YOO הממוקם בסמוך למחלף ההלכה וצופה על כל תל אביב הוא מוקד עליה לרגל לשלל סלבס, ובפרט כאלה מעולם הספורט. בין השאר, ברק יצחקי וערן זהבי מחזיקים דירה בפרויקט. אך בקומה ה-35 של אחד ממגדלי היוקרה של פארק צמרת מתגורר בכיר מתחום הספורט, שמציע למכירה את הפנטהאוז שלו ב-40 מיליון שקלים. בתכנית חיסכון של "קשת 12" נחשף שהדירה המתפרסת על קומה שלמה – 360 מעלות – מוצעת למכירה בימים אלו.

הבית המפואר כולל שני חדרי אירוח ענקיים, ארבע מקלחות, ארבעה חדרי סוויטה, מערכת קולנוע, שולחן ביליארד, וכל הדברים הנלווים שמגיעים למי שמתגורר במגדלי יו. בריכה גדולה מקורה ומחוממת כל השנה, חדר כושר ענק, מועדון דיירים, קונסיירז', שירותי ביטחון ועוד. על פי החשיפה בתכנית, מי שמוכר את הבית מעדיף להישאר "מאחורי הקלעים", אך צוין בפירוש כי הוא בכיר מתחום הספורט. הפעם האחרונה שסיפרנו לכם על 40 מיליון, הייתה כשדייויד בקהאם ואשתו ויקטוריה רכשו דירת יוקרה ב-40 מיליון דולר (!) במגדל מפואר במיאמי.

כעת בישראל, שוק בתי המגה-יוקרה מתעורר לאחר שנת הקורונה. לפי אתר מדלן, חמש מתוך שש עסקאות בסכום של 15 מיליון שקלים וצפונה, הם במגדלי יוקרה צמודים לחוף הים בתל אביב. רק החודש דווח על פנטהאוז ברחוב הירקון שנמכר ב-108 מיליון שקלים ברמת מעטפת בלבד.

הצצה לדירת היוקרה ששווה 40 מיליון | צילום מסך תכנית חיסכון
הצצה לדירת היוקרה ששווה 40 מיליון | צילום מסך תכנית חיסכון
הצצה לדירת היוקרה ששווה 40 מיליון | צילום מסך תכנית חיסכון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי