חמד כבש משחק שלישי רצוף, וולינגטון בתמונת הפלייאוף

תומר חמד | Masanori Udagawa/Getty Images

החלוץ הבקיע בנגיחה (42) את שער הניצחון של וולינגטון מול ווסטרן סידני (1:2), ה-9 שלו העונה, והעלה אותה למקום ה-7 בטבלה כאשר שש הראשונות ישחקו בפלייאוף. חוגי הפסיד 4:0 במפגש הראשון של משחקי ההישרדות

(גודל טקסט)

הוא בכושר נהדר: משחק שלישי ברציפות בו תומר חמד מוצא את הרשת בליגה האוסטרלית ובפרק הזמן הזה יש לו כבר ארבעה שערים. וולינגטון פיניקס שעדיין נלחמת כדי להשתחל ברגע האחרון לפלייאוף העליון בליגה האוסטרלית וניצחה 1:2 את ווסטרן סידני וונדרס. זה היה ניצחון שני ברציפות ומשחק תשיעי ללא הפסד.

וולינגטון הוליכה בדקה ה-24, ספגה את שער השוויון כעבור ארבע דקות ואז בדקה ה-42 החלוץ הישראלי הבקיע בנגיחה נהדרת אחרי כדור קרן. זה היה שערו התשיעי העונה ב-19 משחקים.

בעקבות הניצחון, וולינגטון שדורגה במקום השביעי ערב המחזור – טיפסה למקום השביעי בטבלה על חשבון סידני . לפלייאוף העליון יעלו רק שש הראשונות ובמקום השישי ניצבת כעת מקארתור עם 36 נקודות.

תומר חמד | Masanori Udagawa/Getty Images

ליגיונר נוסף ששיחק היום הוא דור חוגי, שפתח בהרכב של סנט. פולטן והיה שותף להפסד 4:0 של קבוצתו נגד קלאגנפורט, זאת המפגש הראשון במסגרת משחקי ההישרדות בבונדסליגה האוסטרית. החלוץ הישראלי הוחלף בדקה ה-79 וכעת יחכה למשחק הגומלין ביום שבת הקרוב, בתקווה לבצע את המהפך ולהישאר בליגה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי