נקבעו הסדרות: הפועל ב"ש נגד מכבי ת"א, חולון נגד נס ציונה

נטע סגל, נמרוד טישמן | עודד קרני

עונת 2020/21 הגיעה לסיומה והפנים כבר לפלייאוף. הדרומיים גברו 83:87 על ראשל"צ, אך עדיין סיימו במקום השמיני. הפועל חיפה חמישית לאחר שניצחה 69:86 את חולון, הפועל ת"א הובסה ע"י מחזיקת היורופקאפ. כל הסדרות

(גודל טקסט)

העונה הסדירה בליגת העל הגיעה הערב (שבת) לסיומה עם שלושה משחקים אשר קבעו את הסדרות בשלב הבא. הפועל חיפה הביסה 69:86 את הפועל חולון וסיימה את העונה במקום החמישי, עירוני נס ציונה הביסה 89:113 את הפועל תל אביב והצליחה להימנע ממכבי תל אביב ברבע הגמר. הפועל באר שבע ניצחה 83:87 את מכבי ראשון לציון, אבל גם כך סיימה במקום השמיני בגלל הניצחון של נס ציונה.

סדרות רבע הגמר

מכבי תל אביב (1) – הפועל באר שבע (8)
הפועל חולון (2) – עירוני נס ציונה (7)
גלבוע/גליל (3) – הפועל ירושלים (6)
הפועל אילת (4) – הפועל חיפה (5)

הפועל תל אביב – עירוני נס ציונה 113:89

אחרי ההפסד במחזור שעבר לבני הרצליה, נס ציונה הפכה את המומנטום במחזור הנעילה של העונה והשיגה ניצחון ענק בהיכל שלמה של הפועל תל אביב. למעשה, מחזיקת היורופקאפ רשמה ניצחון 100 בהיסטוריה של המועדון הצנוע וגם שיא ניצחנוות לעונה עם ה-17 שלה הערב. בסופו של דבר, החבורה של בראד גרינברג סיימה בראשות הבית התחתון ותפגוש את הפועל חולון בשלב הבא, כשהיא ללא יתרון ביתיות. לא פחות מחמישה שחקנים של נס ציונה סיימו את הערב עם ספרות כפולות בנקודות, כאשר בראשם נמצא בריאן אנגולה (25), פטריק מילר (22 נק', 8 אסיסטים) ו-וויין סלדן (22).

שחקני עירוני נס ציונה | ברני ארדוב

מכבי ראשון לציון – הפועל באר שבע 87:83

יומיים בלבד לאחר שהפסידה למכבי תל אביב בגמר גביע המדינה, מכבי ראשון לציון סגרה את העונה הסדירה עם הפסד רביעי העונה להפועל באר שבע, שהשלימה סוויפ מרשים על הכתומים. הדרומיים, שקיוו להימנע מהמקום האחרון בבית העליון, אך בסופו של דבר נקבע כי הם ייפגשו את מכבי תל אביב בסיבוב הראשון של הפלייאוף. במשחק שהיה צמוד ברוב דקותיו, עמית זיס עשה את ההבדל הגדול כאשר הגיע לשיא קריירה (27 נקודות, 6 מתוך 8 מחוץ לקשת). גולן גוט קלע 24 נקודות מנגד.

אקיל מיצ'ל, אריק תומפסון | עודד קרני

הפועל חיפה – הפועל חולון 69:86

אחרי רצף הפסדים מאכזב, הפועל חיפה סגרה הערב עונה עם ניצחון חשוב עבורה נגד הפועל חולון, אשר הבטיח לה את המקום החמישי בסיום ואת המפגש עם הפועל אילת בשלב הפלייאוף. כזכור, הקבוצה של אלעד חסין עלתה לליגת העל רק העונה וחוותה לא מעט עליות וירידות, אך בסיום יכולה לחייך בענק. חולון, שכבר הבטיחה את המקון השני, הגיעה למשחק ללא מספר מהזרים וגיא פניני, אך עם ג'ו אלכסנדר שסיים בראש רשימת הקלעים. קינן אוואנס וג'ייסון סיגרס הובילו את החיפאים עם 15 נקודות כל אחד.

ג'ייסון סיגרס | לילך וייס
עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי