בולוניה תקבל החלטה לגבי עזו ונגרין בתוך כשבוע

אורי עזו ויואל נגרין בבולוניה | אלבום פרטי

שני השחקנים הצעירים של מכבי פ"ת ונווה יוסף סיימו את ימי המבחנים שלהם באיטליה, המועדון הודיע לנציגיהם כי רק לאחר ניתוח מעמיק עם הצוות המקצועי והניהולי תתקבל החלטה על עתידם

(גודל טקסט)

בולוניה האיטלקית תקבל בתוך כשבוע החלטה האם לצרף את אורי עזו ויואל נגרין, שני הכישרונות הצעירים שנבחנו בשורותיה בימים האחרונים. עזו ממכבי פתח תקוה ונגרין מנווה יוסף התאמנו עם קבוצות הגיל המתאימות של בולוניה (עזו שנתון 2005, נגרין 2003) באופן מלא בשבוע החולף.

על פי פרסומים בתקשורת האיטלקית, דניאל ארנאוטוביץ', שמנהל מו"מ מול בולוניה עבור אחיו, החלוץ מרקו ארנאוטוביץ' (שחקן נבחרת אוסטריה), היה זה שאמון על הגעת השניים למבחנים בבולוניה ביחד עם שותפו שחר גרינברג מסוכנות "טופ סטאר". יש לציין שהשניים היו אלו שהביאו לעסקת סוף פודגוראנו ממכבי חיפה לרומא בקיץ הקודם.

בולוניה הודיעה לארנאוטוביץ' וגרינברג כי לאחר הערכת מצב של הצוות המקצועי והניהולי, יתקבלו הודעות לשחקנים ולקבוצותיהם האם בולוניה תבקש לצרפם. כנהוג בקבוצות באירופה בכלל ובאיטליה בפרט, בולוניה לא נוהגת לקבל החלטות במקום ובוחנת את הסיטואציה המקצועית לגבי כל אחד.

בנוגע לעזו הסיטואציה מעט מורכבת, כי צוין בתקשורת האיטלקית שהקשר הצעיר אמנם הרשים באימונים, אבל גילו הצעיר והעובדה שהוא לא מחזיק בדרכון אירופי, עלולים לגרום לצירוף שלו להיות מסובך מבחינה ביורוקרטית. לפיכך, בבולוניה הדגישו שהם רוצים לבחון את כל האספקטים מסביב לפני שיקבלו החלטה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי