פוגצ'אר ניצח בקטע החמישי בטור, הישג נהדר לגולדשיין הישראלי

טאדיי פוגצ'אר | MICHAEL STEELE/POOL/AFP via Getty Images

האלוף המכהן עלה למקום השני בדירוג הכללי לאחר שצלח את המירוץ נגד השעון. קונג סיים שני, וינגגור במקום השלישי. ואן דר פול שמר על החולצה הצהובה. הרוכב מ"סטארט אפ ניישן" סיים במקום ה-82 ובלט בקבוצתו

(גודל טקסט)

הקטע החמישי של הטור דה פראנס הסתיים היום (רביעי) כאשר טאדיי פוגצ'אר ניצח הערב ועלה למקום השני בדירוג הרוכבים הכללי. אלוף הטור בשנה שעברה צלח את המירוץ נגד השעון (27.2 ק"מ), בעוד הטוענים לכתר – גריינט תומאס ופרימוז' רוגליץ' – התקשו והתרחקו מהפסגה. מתיו ואן דר פול ההולנדי סיים חמישי ושמר על החולצה הצהובה.

מי שהגיע למקום השני בקטע הוא שטפן קונג משווייץ, שלפי הערכות מוקדמות היה אמור גם לנצח בו. יונאס וינגגור הדני סיים שלישי את שלב המישורי נגד השעון – 27 שניות אחרי פוגצ'אר. בדירוג הכללי, ואן דר פול עדיין במקום הראשון, כאשר מלבד פוגצ'אר השני, גם וואט ואן ארט ההולנדי נמצא בתמונה כשהוא בפיגור של 30 שניות מהפסגה.

בכל הקשור ל"סטארט אפ ניישן" הישראלית, עומר גולדשטיין היה הרוכב הבולט ורשם הישג נראה כאשר סיים במקום ה-82, 3:37 דקות אחרי פוגצ'אר. הקבוצה הישראלית שמרה כוחות לקראת השלבים הבאים, בהם תנסה להשיג ניצחון בבריחות.

סטארט אפ ניישן בקטע החמישי | ANNE-CHRISTINE POUJOULAT/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי