ח"כ פנה לברצלונה: "בית"ר קבוצה גזענית, בטלו את המשחק"

אוהדי בית"ר ירושלים | אודי ציטיאט

סמי אבו שחאדה פנה לז'ואן לאפורטה ודרש לבטל את משחק הידידות מול הירושלמים ב-4 באוגוסט בטדי: "בית"ר ידועה בעוינותה כלפי החברה הערבית, לה פמיליה ארגון שתומך בטרור יהודי"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים מצפה לחגיגת כדורגל ענקית ב-4 באוגוסט באצטדיון טדי. כידוע, ברצלונה וליאו מסי אמורים להגיע לישראל למשחק ראווה, אליו יש ביקוש ענק של כרטיסים. אז אמנם יש ביקוש ענק לכרטיסים לקראת אחד מאירועי הכדורגל המרגשים בשנים האחרונות בארץ, יש גם כאלה שלא מרוצים מהגעת בארסה לישראל. אחרי שהתאחדות הכדורגל הפלסטינית שיגרה מכתב למועדון הקטלוני, עכשיו הצטרף ח"כ סמי אבו שחאדה, שפנה לז'ואן לאפורטה בבקשה דומה.

במכבי ציין כי לדעתו השתתפות במשחק זה היא "מתן לגיטימציה לקבוצת בית"ר ירושלים, שהינה קבוצה גזענית, כשרוב אוהדיה מחזיקים בדעות גזעניות ואף מסוכנות נגד האזרחים הערבים". כמו כן, הח"כ טען כי "ארגון האוהדים 'לה פמיליה' הינו ארגון שתומך בטרור יהודי" ואף הכליל בגסות כאשר טען ש"המשתייכים לארגון אף לקחו חלק מהתקיפות האלימות והגזעניות כנגד האזרחים הערבים הפלסטינים".

עוד ציין הח"כ: "נעשה ככל שביכולתנו, כולל הפעלת לחצים פוליטיים, דיפלומטיים ותקשורתיים על מנת לבטל את המשחק, אשר פוגע ברגשות של אוהדי קבוצת ברצלונה הפלסטינים בישראל ובכלל הערבים בעולם הערבי. קבוצה בית"ר ירושלים ידועה בגזענותה ועוינותה כלפי החברה הערבית, ואוהדי הקבוצה מתגאים להפגין את השנאה והגזענות המקוממת באמצעות קריאות גזעניות נגד ערבים במגרשים. את הגזענות יש להוקיע, ולא לתת לה לגיטימציה ועידוד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי