מדהים: איתי שני העפיל לשמינית הגמר בקשתות

איתי שני | ADEK BERRY/AFP via Getty Images

הישראלי שדורג במקום ה-60 בשלב המוקדמות הדיח יריב יפני שדורג במקום החמישי ולאחר מכן גבר גם על יריב הודי, בדרך ל-16 האחרונים. יסיים עם מדליה סנסציונית?

(גודל טקסט)

הפתעה גדולה הבוקר (רביעי) בקשתות: הקשת הישראלי איתי שני, שדורג במקום ה-60 במוקדמות, העפיל לשמינית הגמר. תחילה הוא ניצח 3:7 את הירוקי מוטו היפני שדורג במקום החמישי במוקדמות ועלה לשלב 32 האחרונים, אך לאחר מכן הצליח להדהים גם במפגש על הכרטיס לשמינית הגמר כשניצח 5:6 את ראי טרונדיפ (37) ההודי.

שני פתח את המפגש מול הירוקי ברגל ימין, כשניצח במערכה הראשונה 26:28. הוא המשיך במומנטום, ניצח גם במערכה השנייה והוביל 0:4 מדהים על היפני ההמום, שהצליח להתעשת, לצמק ל-4:2, ולאחר שהמערכה הבאה הסתיימה בתיקו, רשם שני 26:27 דרמטי במערכה האחרונה והמשיך לשלב הבא, בעוד שיריבו סיים את דרכו מוקדם מהצפוי. בשלב 32 האחרונים שני שרד מותחן, כשבמערכה הראשונה ניצח 24:28, נכנע 27:26 במערכה השנייה, המערכה השלישית הסתיימה בשוויון 27, הרביעית הסתיימה לטובתו של ההודי ובחמישית ניצח שני 27:28 וכפה שוויון. בעקבות השוויון ביניהם, יבלו השניים ניסיון אחד מכריע; שני עמד בלחץ, ניצח את יריבו והעפיל לשלב הבא.

במקצה הדירוג הוא צבר 635 נקודות שכאמור הספיקו לו למקום ה-60, בעוד מוטו קבע שיא אישי של 678 נקודות והוא כמובן יהיה פייבוריט בקרב הזה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי