לינוי אשרם תזכה למענק נוסף בסך 100 אלף שקל

לינוי אשרם
לינוי אשרם | עמית שיסל, הוועד האולימפי בישראל

מרכז הפועל אישר סיוע נוסף לישראלית הראשונה שהוכתרה לאלופה אולימפית בזכות מדליית הזהב בהתעמלות אומנותית במשחקים בטוקיו. גם המאמנת איילת זוסמן תתגומל ב-40 אלף שקל

(גודל טקסט)

לינוי אשרם, זוכת מדליית הזהב ההיסטורית עבור ישראל בהתעמלות אומנותית אחרי שניצחה בגמר הקרב רב, ידעה ברגע הזכייה כי תזכה לקבל חצי מיליון שקל עבור ההישג וזאת לפני מענקים שונים מעיריית ראשון לציון, עיר הולדתה וכן מבנק הפועלים ומנתוני חסות שונים, אבל הבוקר (שני) היא התבשרה כי תזכה למענק נוסף.

מרכז הפועל הודיע כי יעניק ללינוי אשרם פרס בגובה 100 אלף שקל על זכייתה בזהב באולימפיאדת טוקיו 2020. גם המאמנת של אשרם, איילת זוסמן שתקבל מהוועד האולימפי 250 אלף שקל, תזכה למענק כספי ממרכז הפועל בסך 40 אלף שקל.

"בעקבות ההצלחה של המתעמלת מהפועל ראשון לציון, ועדת הכספים של מרכז הפועל אישרה הבוקר מענק כספי לזכות האשה הישראלית הראשונה המוכתרת כאלופה אולימפית", נכתב בהודעה רשמית, "מרכז הפועל מסייע באופן קבוע למועדון של אשרם, הפועל ראשון לציון, והוא שותף פעיל לאורך השנים, הן בקידומה של לינוי והן בקידום כל פעילות המועדון, יחד עם עיריית ראשון לציון".

מעבר להיותה אלופה אולימפית, אשרם היא הספורטאית הראשונה שזכתה שלוש פעמים ברציפות בפרס 'ספורטאית השנה של הפועל' (2017-2019) בטקס הפרסים השנתי של מרכז הפועל, זאת לאחר שזכתה במדליות חסרות תקדים להתעמלות הישראלית באליפויות העולם ואירופה.

איילת זוסמן ולינוי אשרם חוגגות זכייה בזהב | Laurence Griffiths/Getty Image

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי