אל חלאיפי בהצגה של מסי: "לאמבפה אין שום תירוץ לעזוב"

נאסר אל חלאיפי | STEPHANE DE SAKUTIN/AFP via Getty Images

נשיא פריז סן ז'רמן שלח עוד מסר לחלוץ: "הוא אמר שהוא רוצה קבוצה תחרותית, אין אחת טובה יותר משלנו כרגע". על הפייר פליי: "לא היינו מחתימים את ליאו אם זה לא היה חוקי". המטרות: "אסור לשכוח מהליגה"

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

לא רק ליאו מסי סיפק היום (רביעי) אמירות מעניינות באירוע ההצגה שלו כשחקן פריז סן ז'רמן. גם נשיא המועדון מבירת צרפת, נאסר אל חלאיפי, ניצל את ההזדמנות כדי לפנות לכלי התקשורת ולהתייחס למספר נושאים חמים, שלא כולם קשורים דווקא לכוכב החדש של סגנית האלופה.

"זהו יום היסטורי למועדון ולעולם הכדורגל", אמר אל חלאיפי על הצטרפותו של מסי, שזיכתה במחמאות גם את המנהל המקצועי לאונרדו. "כולם מכירים את ליאו, הוא הופך את הכדורגל לקסום. זה מדהים שהוא מצטרף אלינו ומרגש עבור האוהדים. לפני עשור, אנשים תהו מה נעשה בפרויקט שלנו כאן. היו לנו שאיפות גדולות ואנחנו גאים במקום שהגענו אליו. אני רוצה להודות לליאו, לאשתו, לאביו ולצוות שאפשרו לזה לקרות, וגם לצוות המקצועי שלנו. לאונרדו, אני מאוד גאה בך על העבודה הפנטסטית שאתה עושה עבור המועדון.

"זה רגע אדיר נוסף להיסטוריה של המועדון, אבל זו רק ההתחלה ועוד לא זכינו בכלום", המשיך הנשיא. "העבודה הקשה על המגרש תתחיל עכשיו. יושב לצדי מישהו שזכה בהמון גביעים והוא יביא הרבה מאוד גם לנו, עם הסגל הנפלא שיש לנו עם השחקנים הכי טובים בעולם ומאמן שלדעתי הוא הטוב בעולם. ברוך הבא למשפחת פריז סן ז'רמן, ליאו".

ליאו מסי, נאסר אל חלאיפי | STEPHANE DE SAKUTIN/AFP via Getty Images

השאיפות של פ.ס.ז': "כולם יודעים מה המטרות שלנו, אבל כמו שאמרתי – עוד לא זכינו בכלום. אנחנו צריכים לעבוד כדי לנצח כל משחק ולפתח מנטליות מנצחת. ראינו בעונה שעברה שרק במחזור האחרון הבטחנו את העלייה משלב הבתים. אנחנו לא מסתירים שזו המטרה העיקרית שלנו, אבל אסור לשכוח מהליגה. עכשיו אנחנו מתרכזים בליגה והחל מה-15 בספטמבר נתרכז גם בליגת האלופות. צריך להירגע ולעבוד הרבה".

מה יקרה עם קיליאן אמבפה: "כולם יודעים שהעתיד של קיליאן אמבפה הוא בפריז. הוא אמר שהוא רוצה לשחק בקבוצה תחרותית ואין קבוצה יותר טובה מזו כרגע, אין לו שום תירוץ להחליט משהו אחר".

הספקות לגבי כשרות ההחתמה: "תמיד כיבדנו את הפייר פליי הפיננסי. בדקנו עם היועצים הפיננסיים שלנו שאפשר להחתים את מסי. התקשורת צריכה להתרכז גם בדברים החיוביים שהוא מביא איתו, לא רק בשליליים. לא היינו מחתימים אותו אם זה לא היה חוקי מבחינת הפייר פליי".

לאונרדו, ליאו מסי, נאסר אל חלאיפי | STEPHANE DE SAKUTIN/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי