מכבי נתניה תתלונן במח"ש על דוברות המשטרה: "התנהלות מגמתית"

play
שחקני מכבי נתניה | ברני ארדוב
תקציר: בני סכנין - מכבי נתניה 3:1 03:00

הנתנייתים זועמים על הניסיונות להפנות אצבע מאשימה כלפי אוהדיהם בעקבות אירועי סכנין: "ניסיון לכסות על אזלת יד והפקרה"

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

ראשי מכבי נתניה מתכוונים לפנות למח"ש, כדי לבדוק ולחקור את ההודעה הרשמית שהוציאה משטרת ישראל, אחרי משחק החוץ של הקבוצה בסכנין, ובו האשימה המשטרה את אוהדי מכבי נתניה בכך שהחלו ביידוי האבנים כלפי אוהדי סכנין. כזכור, על פי צילומי הטלוויזיה שפורסמו, הותקפו כ-150 מאוהדי הקבוצה באבנים שנזרקו על ידי אוהדי סכנין, מהאיזור שמחוץ לאצטדיון, אל תוך היציע שאכלס את האוהדים הצהובים-שחורים.

בהודעה שפרסם המועדון הבוקר נכתב: "מועדון מכבי נתניה מביע אכזבה עמוקה מהתנהלות דוברות משטרת ישראל בכל הקשור לאירועי המשחק מול בני סכנין בשבת שעברה. משחק שלכל אורכו, התרחשו אירועי אלימות מילולית ופיזית כלפי נציגי מכבי נתניה ביציעים השונים, אלימות שהגיעה לשיאה בסיום המשחק, כשאוהדי קבוצת בני סכנין השליכו מכל הבא ליד לכר הדשא ואבנים ליציע אוהדי מכבי נתניה שהיו נצורים בו על פי הוראת מנהל האירוע והכל ללא התערבות השוטרים המעטים שהיו באזור האצטדיון".

שחקן מכבי נתניה פארפה גיאגון, מול בני סכנין
האבק עוד לא שקע. נתניה מול סכנין | ברני ארדוב

עוד נכתב בהודעה: "בתחילת השבוע יגיש המועדון תלונה למח"ש לבדיקת ההתנהלות המגמתית של דוברות המשטרה שבאה לכסות על אזלת יד משוועת ועל התעלמות בוטה של כוחות השיטור באצטדיון מאירועים קשים לאחר המשחק ובעיקר הפקרה גורפת ואי לקיחת אחריות על שלומם של אוהדי מכבי נתניה ושחקניה שרק בנס לא נפגעו. כאזרחים שומרי חוק שדבקים בדמוקרטיה, אנחנו תקווה שהפרסומים וההדלפות של דוברות המשטרה, מקורם בדרג מקומי ולא ארצי או פוליטי".

עוד באותו נושא: מכבי נתניה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי