גיבור העל של ספורטאי העל- הכירו את הפיזיותרפיסט של ענף הספורט הישראלי

אדם בדיר | אסותא reaction

פציעה עבור כל ספורטאי בעיקר ספורטאי מקצועי יכולה לסמן את סוף הקריירה. מכון אסותא reaction בניהולו של פיזיותרפיסט "העל" אדם בדיר מצליח היכן שאחרים נכשלים

(גודל טקסט)

הטיפול במכון אסותא reaction מחזיר את כוחות העל לספורטאים ומטופלים לאחר פציעות. מה שיטות הטיפול הייחודיות למכון וסוד כוחו של המכון המוביל בכתבה הבאה.

מדליות הזהב של לינוי אשרם וארטיום דולגופיאט באולימפיאדת טוקיו, הן תוצאה של עבודה מאומצת של שנים של הספורטאים והצוות התומך בהם. לכל אחד מאותם ספורטאים יש צוות שלם שעומד מאחוריהם בכל רגע נתון כמו מאמנים, רופאי ספורט, פיזיותרפיסטים, תזונאים ועוד. אדם בדיר העומד בראש מחלקת שיקום בבית החולים אסותא בתל אביב מסביר על תפקידם של הפיזיותרפיסטים והקשר בין פציעות ספורט למדליות.

" אני וצוות הפיזיותרפיסטים של מכון אסותא reaction מטפלים במגוון רחב של פציעות ספורט ושיקום באמצעות פיזיותרפיה. העוסקים בספורט באופן מקצועי וחובבנים מסורים מבינים כי, בדרך כלל המאמץ הגופני הרב כרוך בפציעות. פציעות שאינן מטופלות נכון יכולות להוביל להשבתה זמנית או פרישה מספורט". בדיר מוסיף:

אני מאמין שהבלתי אפשרי הוא אפשרי, זה מה שמוביל אותי וכך, טיפלתי ועזרתי לספורטאים רבים. אדם בדיר מסביר " צוות המכון בראשותי בעל ניסיון רב, אנחנו הכי טובים במזרח התיכון. אני עצמי ליוותי ספורטאים רבים במהלך הקריירה כמו לינוי אשרם, עומר כספי, שגיא מוקי, אלכס שטילוב, אולג ורניאייב, אנדרי סילנוב, תאודוסיץ ועוד. הניסיון הרב שצברתי והבחירה דקדקנית של צוות פיזיותרפיסטים מומחים מאפשר לנו לעזור גם למקרים בהם אחרים מרימים ידיים. תפקידי כפיזיותרפיסט הוא לא רק לשקם לאחר פציעה אלא לחשוב ביחד עם המאמן ורופא הספורט כיצד ניתן לצמצם את הסיכון לפציעה נוספת. ספורטאי אשר מרגיש כי יש אחריו צוות שלם המגבה אותו ופועל למענו יכול להניח למעצורים ולתת מעצמו מיליון אחוזים.

ליווה את הספורטאים הטובים בארץ. בדיר. צילום: אסותא reaction |

אסותא  reaction בראשותו של אדם בדיר משלבת את הכי טוב שיש – הפיזיותרפיסטים הטובים בישראל עם המכשור הטכנולוגי המתקדם בעולם. בבית החולים אסותא אנו עוזרים לספורטאים ומטופלים נוספים להתגבר על הכאב ולחזור להתאמן ולהנות מספורט מבלי לסבול.

מכון אסותא reaction מעניק טיפולי פיזיותרפיה גם למטופלים בשיקום לאחר ניתוח, לאחר תאונה או מטופלים הסובלים מכל בעיה רפואית המצריכה פיזיותרפיה. הפיזיותרפיסט אדם בדיר וצוות המכון רואים בעבודת השיקום עבודת קודש. אנו מאמינים כי זו הדרך הטובה ביותר להחזיר את החיים למסלולם עבור מטופלים זה השילוב בין עבודת כפיים למכשור מתקדם. הצלחות של אדם בדיר וצוות המכון בעלי הניסיון מדברות בעד עצמן.

צוות המכון מעניק ייעוץ לרופאים כירורגים ורופאים אורטופדים וביחד הם בונים תוכניות שיקום עבור ספורטאים ומשתקמים לאחר ניתוחים.

המכון הכי מתקדם במזרח התיכון

מכון אסותא reaction מתפרס על שטח של יותר 1000 מטרים רבועים ברמת החייל. אנחנו משלבים את הטכנולוגיה הכי טובה ומתקדמת בעולם הפיזיותרפיה עם הייעוץ והטיפול של הטובים ביותר.  המכון הוא חלק מבית החולים אסותא, בית החולים המתקדם בישראל. בראש המכון אסותא reaction עומד אדם בדיר, פיזיותרפיסט מוביל ומשמש גם חלק מנבחרת ישראל לאולימפיאדה. ישנם גם צוות של עוד 20 פיזיותרפיסטים הטובים בישראל. צוות המכון מחוללים ניסים בחיי המטופלים הרבים של המכון.

מכון אסותא reaction מטפל במגוון רחב של מקרים כמו:

  • שיקום לאחר ניתוחים
  • פילאטיס שיקומי
  • שיקום פונקציונלי
  • שיקום כח
  • כאבי גב כרוניים
  • שיקום לסת
  • שיקום הריון (רצפת האגן)
  • שיקום אונקולוגי
  • שיקום סחרחורות
  • שיקום ספורט
  • בניית תוכניות אימון ותוכניות מניעה (מפציעות)
  • עיסויים רפואיים
  • אימון שיקומי

ועוד.

צוות המכון של אסותא reaction מתמחה במגוון רחב של טיפול בפגיעות ספורט שונות. אנו מאמנים לכושר, שיקום ובניית תוכניות ליווי, הדרכה אישית, ייעוץ תזונתי, הכנה לחזרה לכשירות ואפילו מעניקים מתן שירותים לטיפולים ברפואה משלימה. כאשר לכולנו יש מטרה אחת – להחזיר את המטופלים העוסקים בספורט לתפקוד מיטבי. גם אתם יכולים לקבוע תור עוד היום ולהחזיר את הגוף לתפקוד מיטבי. http://www.assutareaction.gnss-lp.co.il/

המטופלים שלנו במכון מגיעים מענפי הספורט השונים מכל רחבי הארץ ואפילו מגיעים אלינו במיוחד ממקומות שונים בעולם, כדי לקבל ייעוץ, ליווי והדרכה לשיפור איכות החיים. בתקווה כי הקריירה הספורטיבית שלהם לא תפגע והם ימשיכו בעיסוק שהם כל כך מושקעים בו ואוהבים אותו.


אנחנו מאחלים לכם, שנה ספורטיבית מדהימה נטולת פציעות ומלאה בבריאות.

אדם בדיר. צילום: אסותא reaction |

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי