האם זו הטלוויזיה שתשדרג לכם את שידורי הספורט?

הטלוויזיה של פיליפס | יחצ

PHILIPS מבית אלקטרה סחר ומותגים משיקה טלוויזיית אנדרואיד K4 חדשה מסדרת The One אשר לצד איכות בלתי מתפשרת ומתקדמת ביותר מהווה את אחד ממסכי הגיימינג הייחודים והמתקדמים בישראל

(גודל טקסט)

PHILIPS מבית אלקטרה סחר ומותגים משיקה טלוויזיית אנדרואיד K4 חדשה מסדרת The One. מדובר בטלוויזית אנדרואיד 11 עם טכנולוגיית Ambilight תלת צדדית, ברוחב 108 ס"מ ("43)עם תמיכה לכל הפורמטים העיקריים של HDR כולל Dolby Vision הצללים חדים יותר, גם בסדרות וגם במשחקי הווידאו ומנוע P5 Perfect Engine-120Hz. הנהנים העיקריים, מלבד גיימרים, יהיו גם חובבי ספורט שצפויים לקבל חוויה שונה וייחודית.

הטלוויזיה החדשה של Philips מספקת קישוריות HDMI 2.1 עדכנית. כשמתחילים לשחק עם קונסולת גיימינג הטלוויזיה עוברת אוטומטית להגדרה של זמני תגובה נמוכים. תמיכה ב-VRR שמאפשרת חוויית משחק חלקה ומהירה. מצב הגיימינג של Ambilight מספק חוויה מרגשת במיוחד גם במשטחים הבהירים מבריקים והצבעים קרובים יותר למציאות.

הטלוויזיה החדשה מאפשרת לשחק ברזולוציה K4 בקצב ריענון חלק של HZ120 כשמחברים את ה-Xbox Series וקונסולות אחרות מהדור הבא דרך אחד מחיבורי HDMI 2.1 הרבים. קצב הרענון המואץ מפחית את דילוגי הפריימים ומציג גם את האויב בצורה חלקה וברורה להפליא.

מסך גיימינג 43 של פיליפס
הטלוויזיה של פיליפס | יחצ

עם טכנולוגיית ה- Ambillight הייחודית לPhilips, כל רגע נראה קרוב ואמיתי יותר. הטלוויזיה מוקפת בנוריות LED חכמות שמגיבות לפעולה במסך ויוצרות הילה של אור על גבי הקיר האחורי – צבע ההילה משתנה אוטומטית ודינאמית בהתאם לתמונה שעל המסך ובכך נוצרת תחושה של חווית צפייה כמו באולם קולנוע או של טלוויזיה רחבה הרבה יותר מי שינסה את זה פעם אחת יתהה איך הוא הצליח ליהנות מטלוויזיה בלעדיו.

התמיכה בפורמט פרמיום Dolby של סאונד ותמונה מבטיחה שתכני HDR יספקו חוויה מופלאה של צפייה והאזנה. תוכלו ליהנות מתמונה שנותנת ביטוי לכוונה המקורית של הבמאי ומחוויית סאונד עשיר, בעל חדות ועומק. טלוויזיית 4K UHD של פיליפס תואמת לכל הפורמטים המובילים של HDR כולל Dolby Vision.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי