לקראת המחזור השלישי: הבאנקרים והשחקנים המשתלמים בליגת החלומות

עומר אצילי, שחקן מכבי חיפה | מאור אלקסלסי

חסכנו לכם קצת זמן, והבאנו לכם את רשימת השחקנים שחובה שיהיו אצלכם בהרכב, ואת אלה שיביאו לכם את ההפתעה ואולי את הפרס.

(גודל טקסט)
עומר אצילי שחקן מכבי חיפה לפני יובל שדה שחקן מכבי נתניה
262 נקודות במשחק אחד – זה חתיכת הספק. עומר אצילי נגד מכבי נתניה | ברני ארדוב

מחזור 3 בליגת One Zero בפתח, וזה הזמן להודיע לשחקנים שלכם מי הולך לפתוח בנבחרת החלומות בסופ"ש ומי יישאר ביציע. אחת הדילמות הקשות למאמני פנטזי היא האם ללכת "על בטוח", שזה בדרך כלל אומר גם יקר וגם ללכת "עם הרוב", או להפתיע ולהסתכן עם שחקנים פחות "סקסיים", אבל הפרס שווה את זה, או כמו שאומרים באנגלית – Low risk, high reward. ריכזנו עבורכם את הבאנקרים שאי אפשר שלא לקחת ואת המשתלמים ששווה להמר עליהם ואולי להפתיע – אל תגידו 'לא ידענו ולא שמענו'.

אך לפני הכל, תזכורת קטנה – לא רק שההרשמה עדיין פתוחה, ליגת החלומות הרשמית מחלקת פרסים כל מחזור וכל חודש מחדש.

הבאנקרים

שתי הופעות שמזכירות משחקי ליגה של באיירן מינכן לא מותירות ברירה אלא להמשיך ולהרכיב את שחקני מכבי תל אביב. עושה רושם שעזיבתו הפתאומית של סטיפה פריצה לא רק שלא הורידה מהיכולת של הקבוצה, אלא אפשרה לה להיות יותר מאוזנת ופתחה את המקום לערן זהבי. המצטיינים עד כה מהצהובים (לפי הסדר) הם ג'ורג'ה יובאנוביץ' (13.2 מיליון שקל), אוסקר גלוך (9.6 מיליון שקל) ואנריק סאבוריט (9.7 מיליון שקל), ואין שום סיבה שהיכולת של שלושתם בפרט והקבוצה בכלל לא תמשיך גם במשחק הביתי הקרוב מול עירוני קרית שמונה. אגב, ערן זהבי (15.1 מיליון) שיחק רק משחק ליגה אחד אבל אין לנו ספק שהוא בחירה קלה גם כן.

שחקני מכבי תל אביב ערן זהבי, פארפה גיאגון, אוסקר גלוך חוגגים
מפחידים. ערן זהבי, פארפה גיאגון ואוסקר גלוך ממכבי תל אביב | קובי אליהו

הפועל חיפה חוזרת הביתה לסמי עופר למשחק מול בני סכנין לאחר תוצאה מאכזבת מול העולה החדשה בני ריינה, אבל, וזה אבל גדול, שילוב של משחק ביתי (ניצחו 0:2 את הפועל תל אביב במחזור הראשון) בשילוב עם עייפות גדולה של שחקני בני סכנין (שלושה משחקים בשבעה ימים עם סגל קצר), לא משאירה ברירה אלא ללכת בביטחון על החיפאים. בהרכב החיפאים הצטיינו עד כה המגן דוד טוויטו (7.1 מיליון שקל) וחנן ממן (10 מיליון). אלון תורג'מן (11 מיליון) ללא שער ליגה עד כה, ונראה שהחלודה עדיין לא הוסרה לחלוטין, על כן הבחירה שלכם היא האם ללכת עליו בתקווה שהמשחק זה קורה, או לשמור את התקציב לשחקנים אחרים.

המשתלמים

מחזור 3 גם יפגיש את בית"ר ירושלים במשחק חוץ קשה מאוד נגד סקציה נס ציונה. לאחר שתי תבוסות קשות למכבי נתניה ולהפועל באר שבע, בית"ר לא תגיע בשיא ביטחונה, בלשון המעטה, וייתכן שזה זמן מעולה ללכת על השחקנים המשתלמים מהסקציה. אקס בית"ר אנז'-פרדי פלומה (8.5 מיליון) ככל הנראה יפתח לצידם של נס זמיר (8 מיליון) ודור כוכב (7 מיליון) במשחק בו נס ציונה – לא ייאמן, מבחינתנו – פייבוריטית.

בדומה לבני סכנין, גם מ.ס. אשדוד מגיעה למשחק שלישי בשבוע כאשר תתארח בירושלים אצל הפועל, דבר שמעלה משמעותית את התרומה הפוטנציאלית של שחקני הפועל ירושלים בהתחשב במחירם הנמוך יחסית. מהירושלמים הבחירה (במובן פנטזי) דיי פשוטה – גיא בדש (8.5 מיליון) המוסגל לא רק לבשל ולכבוש אלא לספק כמות יפה של דריבלים מוצלחים ומסירות מפתח, הדריבליסט המחונן אופק ביטון (8 מיליון), המגן היעיל שהספיק גם לבשל, גם לתת מסירת מפתח, גם לבעוט לשער וגם לתת מספר תיקולים מוצלחים (במשחק אחד) אלוז' יאו (7 מיליון).

שחקני סקציה נס ציונה חוגגים
תאמינו או לא, הם פייבוריטים. נס ציונה | לירון מולדובן

היכנסו עכשיו לליגת החלומות הרשמית, הרכיבו את נבחרת החלומות שלכם, שחקו עם כל החברים ואולי תזכו במגוון פרסים, ביניהם: טיסות לחו"ל, רכב חדש, XBOX ועוד. אל תחכו לדקה ה-90, תתחילו לשחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי