ליגת החלומות: זינוק מטאורי

גיא בדש | ברני ארדוב

עומר אצילי עלה לראש הטבלה לאחר התצוגה בבאר שבע, גם אוסקר גלוך המשיך לככב, אבל מי שגנב את ההצגה הוא גיא בדש. בליגת העל הכול אולי צפוי, בליגת החלומות הרשמית של ליגת וואן זירו - ממש לא

(גודל טקסט)
גיא בדש, הפועל ירושלים
ביעד הבא, באר שבע? גיא בדש | ברני ארדוב

המחזור השלישי בליגת העל הסתיים, ובעוד שתי המוליכות התבססו בפסגה, בליגת החלומות הרשמית של ליגת וואן זירו, הדבר הכי צפוי הוא ששום דבר לא צפוי.

עם פנדל ובישול אדיר בבאר שבע, עומר אצילי טיפס לראש הטבלה עם 401 נקודות, כשאוסקר גלוך ממכבי תל אביב עלה למקום השני עם 374 וחברו לקבוצה ג'ורג'ה יובאנוביץ' ירד לשלישי עם 303, לאחר שלא ביצע פעולות חיוביות מיוחדות במשחק מול קרית שמונה. ההרחקה לא תרמה לו לניקוד הכללי.

מי שזינק לעשירייה הראשונה הוא דנילו אספרייה, שכבש צמד מול נס ציונה. כרגע יש לו 281 נקודות, והוא דחק לאחור אפילו את גבי קניקובסקי שבעצמו הבקיע פעמיים מול קרית שמונה. אבל הכוכב של המחזור הוא בחור אחר שמשחק בירושלים, ולא בבית"ר.

עם שער בפנדל ועוד שער שדה, גיא בדש הפך לגיבור הניצחון הגדול של הפועל ירושלים 0:3 על מ.ס. אשדוד והתברג בחבורת הצמרת עם 221 נקודות. הוא מקדים אך במעט את איתמר שבירו, שפשוט לא מפסיק להבקיע והצליח למצוא אפילו את הרשת של דניאל פרץ, האיש הראשון שהכניע את שוער מכבי תל אביב העונה.

שימו לב לערן זהבי שנדחק מחוץ לעשירייה, ואם יש מישהו שמקבל דרייב מהדברים האלה, זה האיש.

העשירייה הפותחת

* 1. עומר אצילי (מכבי חיפה) – 401 נקודות

* 2. אוסקר גלוך (מכבי תל אביב) – 374 נקודות

* 3. ג'ורג'ה יובאנוביץ' (מכבי תל אביב) – 303 נקודות

* 4. איגור זלאטנוביץ' (מכבי נתניה) – 302 נקודות

* 5. אנריק סאבוריט (מכבי תל אביב) – 297 נקודות

* 6. דנילו אספרייה (בית"ר ירושלים) – 281 נקודות

* 7. שחר פיבן (מכבי תל אביב) – 243 נקודות

* 8. גבי קניקובסקי (מכבי תל אביב) וגיא בדש (הפועל ירושלים) – 221 נקודות

* 10. איתמר שבירו (קרית שמונה) – 218 נקודות

היכנסו עכשיו לליגת החלומות הרשמית, הרכיבו את נבחרת החלומות שלכם, שחקו עם כל החברים ואולי תזכו במגוון פרסים, ביניהם: טיסות לחו"ל, רכב חדש, XBOX ועוד. אל תחכו לדקה ה-90, תתחילו לשחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי