סער פדידה: "אנחנו מוציאים את המקסימום, שמח שאני מחזיר עם שערים"

play
מאמן הפועל חדרה אסף נימני, עם שחקן הקבוצה סער פדידה | ברני ארדוב
אביב אברהם מחוץ לסגל מכבי נתניה, לבקוביץ' כשיר בהפועל חדרה 05:02

קשר הפועל חדרה בתכנית הספורט של 103fm: "התקציב שלנו הוא הנמוך בליגה, כל דבר מעבר להישארות יהיה בונוס גדול. ה-6:0 מול מכבי תל אביב היה סוג של טראומה"

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

הפועל חדרה ממשיכה להפתיע את ליגת העל, למרות תקציב נמוך, סגל קצר והיעדר ציפיות. רבים האמינו שהקבוצה תילחם על חייה מהרגע הראשון, אבל כרגע היא במקום החמישי אחרי שהפסידה רק למכבי תל אביב ומכבי חיפה. במחזור הקודם הביסה 1:4 את בני סכנין ובשבת ניצחה 1:3 את מכבי נתניה, כשסער פדידה הצטיין עם צמד.

הקשר בן ה-25 דיבר הערב (ראשון) בתכנית הספורט של 103fm ואמר: "שמח מאוד להבקיע את הצמד הזה, שמח גם על התקופה הטובה שאנחנו עוברים. אחרי שני ניצחונות, זה נותן ביטחון לקבוצה. הלוואי שרק נמשיך ככה. אין לנו הרבה קהל, אין הרבה כסף, התקציב הכי נמוך בליגה. אני חושב שאנחנו מוציאים את המקסימום מהסגל הקיים. היו לנו מטרות בתחילת העונה ויש לנו מטרה ברורה – לאסוף כמה שיותר נקודות ולהישאר בליגה. כל השאר יהיה בונוס גדול, באמת".

על ביצועיו העונה ועתידו המקצועי: "אני תמיד בא לאימון, למשחק, לתת את כל כולי. מאמינים בי, נותנים לי את הבמה ואני מאוד שמח שאני מראה את זה בגולים. הלאה? כרגע אני בחדרה, רוצה להמשיך לעשות מספרים, לעזור לקבוצה להישאר בליגה. החוזה שלי מסתיים בסוף העונה".

על ההפסד 1:0 למכבי חיפה: "כל קבוצה שתבוא לסמי עופר ותשחק פתוח לפי דעתי תקבל בראש. מכבי חיפה זה המועדון הכי גדול בישראל, הקבוצה הכי חזקה. לא רצינו לבוא ולהסתגר, תוך כדי המשחק זה מה שקרה. זה מה שיצא בסוף, כולכם ראיתם את זה".

לקראת המשחקים הבאים אמר: "באר שבע קבוצה מצוינת, כרגע הם בכושר הכי טוב בליגה. אנחנו באים לנסות להוציא כמה שיותר. ברור שיהיה קשה, נעשה הרבה הגנה, ואם נוכל לגנוב מזה משהו נשמח מאוד. אנחנו תמיד רוצים לעבור את המחצית קודם. יש לנו הגנה מאוד חזקה, חוץ מהמשחק מול מכבי תל אביב שקיבלנו שישייה. זה היה סוג של טראומה, לא היינו מפוקסים שם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי