3 שיטות זהב להשוואת הצעת מחיר לביטוח רכב

3 שיטות זהב להשוואת הצעת מחיר לביטוח רכב
3 שיטות זהב להשוואת הצעת מחיר לביטוח רכב | shutterstock

ריבוי החברות והסוכנויות בשוק הביטוח הופך את מציאת ביטוח הרכב הנכון עבורכם

(גודל טקסט)

הכתבה בשיתוף bestie

שוק הביטוח הוא זירה תחרותית שבה חברות וסוכנויות רבות נאבקות על תשומת ליבם של הצרכנים. באמצעי המדיה השונים, טלוויזיה, רדיו ורשתות חברתיות, הן מנגנות על הכמיהה של כל נהג לביטוח רכב אפקטיבי ואישי במחיר ידידותי. לא פעם הדבר עשוי להוביל לבלבול וסחרור בקרב ציבור בעלי הרכבים. כיצד מפלסים את הדרך בתחום כה גדול ומלא אפשרויות? אספנו בשבילכם 3 טיפים יעילים למציאת הצעת מחיר לביטוח רכב נוחה ומשתלמת.

מה חשוב לבדוק חוץ מהמחיר לביטוח רכב?

רוצים מחיר טוב יותר? הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא כמובן להשוות ולבדוק מהן האופציות העומדות לרשותכם – על אחת כמה וכמה כשמדובר בביטוח לרכב שלכם. בישראל פועלות לא פחות מ-17 חברות ביטוח. את השפע הזה אתם יכולים לנצל לטובתכם, לדלג בין כמה שיותר חברות וסוכנויות ביטוח ולראות אילו הצעות מחיר לביטוח רכב הן מספקות. 

טיפ נוסף – כאשר אתם עורכים השוואת ביטוחים, חשוב מאוד לבדוק פרמטרים כמו השתתפות עצמית, מוסכי הסדר, ולבחון אילו כיסויים יכולים באמת להועיל לכם בטווח הארוך. חשוב ביותר לעיין היטב בחוזה הביטוח, בפרט בשורת מקרי הביטוח שהוא מציג – לפני שמבצעים רכישה.  

היום אתם כבר לא צריכים להתאמץ: המחקר שלכם מתקצר פלאים עם אתרי השוואות הביטוחים, ובראשם בסטי – מנוע חיפוש שבעזרתו ניתן למפות את רוב שוק הביטוח בלחיצת כפתור ולעיין בהצעות ביטוח המבוססות על הנתונים שלכם ושל כלי הרכב ברשותכם. 

אל תחששו משינוי – הוא יכול להשתלם מאוד

מרבית הנהגים בישראל הם אנשים של הרגלים שדבקים במוכר והידוע, מחדשים את ביטוח הרכב באותה סוכנות או חברה בכל שנה מחדש. גם אם בודקים אופציות נוספות, הם בסופו של דבר שבים לחיקה של חברת הביטוח הקודמת.

מעבר בין חברות ביטוח בסוף כל שנה ביטוחית הוא צעד שלא רק יפתח בפניכם הצעות ומסלולים חדשים שאולי לא הכרתם קודם לכן, אלא יעזור לכם להוריד את מחירי הפוליסה הבאה שלכם. 

איך זה קורה? פשוט: מרבית חברות וסוכנויות הביטוח בשוק מספקות, כל אחת לפי מדיניותה ושיקוליה,  הנחה בביטוח הרכב למצטרפים חדשים. 

שוק הביטוח הוא דינמי, ומשתנה בקצב מסחרר. מחירי הביטוח שבדקתם באתרי השוואת הביטוחים לפני 4 חודשים, או אפילו חודש אחורה, יהיו שונים לחלוטין מאלו שתמצאו היום. לעיתים ההבדל במחיר יהיה משמעותי. לכן חשוב להיות עם יד על הדופק ולבדוק את הצעות הביטוח הרלוונטיות עבורכם סמוך ככל שניתן למועד חידוש הפוליסה, על מנת לקבל את המחירים העדכניים ביותר ברגע נתון. 

למצוא הצעת ביטוח משתלמת בקלות ובמהירות

כל אדם בסופו של דבר רוצה את הטוב ביותר עבור הרכב שלו, בין אם ברמת האבזורים והטיפולים ובין אם ברמת הביטוח שיספק לו את מעטפת ההגנה הנכונה ביותר עבורו. הדרך להצעת ביטוח רכב אטרקטיבית ואפקטיבית עוברת ב-3 תחנות חשובות – השוואת ביטוחים, מעבר בין חברות ביטוח והתחלת  החיפושים הכי קרוב שניתן למועד החידוש כדי לקבל הצעות עדכניות במחירים נוחים. 

עם אתר בסטי כל הצעדים משתלבים לאחד. מזינים את הפרטים האישיים ופרטי הרכב ומטיילים בין הצעות ביטוח מותאמות לנתונים שלכם, מסננים לפי מאפיינים רלוונטיים עבורכם (השתתפות עצמית, המלצות גולשים, מאפייני רכב או לפי חברות מסוימות) ומוצאים תוך דקות בודדות את הפוליסה הבאה שלכם.

הכתבה בשיתוף bestie

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי