מחזיקת הגביע הפועל ראשל"צ ברבע הגמר

| צילום: גבי אלאלוף, הפועל ראשל"צ

הקבוצה מעיר היין הביסה בחוץ 16:31 את הפועל ר"ג . בשלב הבא מחכה לה רמה"ש

(גודל טקסט)

המסע להנפת גביע המדינה יצא לדרך. מחזיקת הגביע, הפועל ראשל"צ, התגברה על מה שנראה מוקש, עם ניצחון מוחץ על הפועל ר"ג, והייתה הראשונה שהעפילה לשלב רבע הגמר שיתקיים באמצע השבוע הבא (הפועל ראשל"צ תפגוש את רמה"ש). אס"א ת"א גברה על מ.כ חולון בחוץ, ולפיכך ברבע הגמר מצפה לנו דרבי תל אביבי שייערך באוניברסיטה.

 

הסיבוב הראשון סיפק הארכות בשני מגרשים, בקרית מוצקין ובהרצליה, שם הקבוצות האורחות השוו בשניות הסיום. נס ציונה ידעה גם להתעלות בהארכה ולנצח את הרצליה. במוצקין, זכינו לשתי הארכות, ובסיום הקבוצה המקומית ניצחה. 

 

הפועל ר"ג – הפועל ראשל"צ 31:16

מחזיקת הגביע במשחקה הטוב ביותר העונה השיגה ניצחון חוץ מרשים. היא עצרה את הפועל ר"ג על 6 שערים בלבד בחצי הראשון בזכות שילוב יכולת הגנתית טובה ועצירות נהדרות של ניב פישלוביץ. אבישי סמולר ופיליפ מריאן עשו את ההבדל בחלק ההתקפי.

 

האדומים יארחו ברבע הגמר את א.ס רמת השרון (יום רביעי, 20:00, אשלים).

 

מ.כ חולון – אס"א ת"א 29:24

הפתיחה הייתה של אס"א, שהובילה ביתרון של 5 שערים ברוב שלבי המחצית הראשונה. חולון חזרה במחצית השנייה, השוותה והפכה את התוצאה כשהובילה 17:18 (40'). אס"א בקאמבק נהדר הפכה שוב את התוצאה והוליכה 20:25 (52') וסללה עד לסיום את דרכה לרבע הגמר, ולדרבי תל אביבי. אס"א תארח את מכבי ת"א ברבע הגמר.

 

בני הרצליה – א.כ נס ציונה 32:29 (לאחר הארכה)

מחצית ראשונה שקולה הסתיימה בשער של דן מירקוס, שהוריד את הרצליה ביתרון מינימלי להפסקה. הרצליה הייתה טובה יותר במחצית השנייה, ואלעד קפון ותומר שמעוני הובילו אותה ליתרון 21:24, חמש דקות לסיום. גמור? ממש לא. שמעוני וגיא נגר הורחקו, ונס ציונה בקאמבק נפלא השוותה ל-24:24 בדקת הסיום משער של מילוש בואישיץ'. החצי הראשון של הארכה הסתיים ביתרון של נס ציונה.

 

שתי הקבוצות לא הצליחו להכריע את המשחק, שנמשך בהארכה. שלומי צייטלר וברק פריד הבקיעו שערים שהובילו לניצחון האורחים מנס ציונה. ה'טייגרים' יארחו ביום רביעי (20:00) ברבע הגמר את הפועל אשדוד.

 

מכבי קריית מוצקין – הפועל פ"ת 33:38 (לאחר שתי הארכות)

המפגש בין שתי סוגרות טבלת ליגת העל היה דרמטי. הוא התנהל בתחילתו עם יתרון קל של קריית מוצקין, שכבר הוליכה במהלך המחצית הראשונה ב-4 שערי יתרון. פ"ת השוותה בדקה ה-50, השלימה כעבור מהפך ל-23:24. מוצקין השוותה וביצעה בדקה האחרונה מהפך משלה ל-26:27.

 

פ"ת סיפקה עוד דרמה והשוותה. בהמשך, זכינו לשתי הארכות, כשהראשונה הסתיימה בשיוויון 32:32. מוצקין תתארח ביום שלישי ב'בית מכבי' (19:30) אצל מכבי ראשל"צ.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי