מכבי ת"א ניצחה 33:35 את מכבי ראשל"צ

הצטיין. חן פומרנץ
הצטיין. חן פומרנץ | צילום: יועד כהן, איגוד הכדוריד

המארחים רצו 0:5 בדקות האחרונות בדרך למהפך ויתרון 3 בפסגה. תגרה פרצה בסיום

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב ניצחה 33:35 את מכבי ראשון לציון במפגש הפסגה של המחזור ה-17 בליגת העל בכדוריד, ופתחה עליה פער של שלוש נקודות בפסגה.

 

הקבוצה מעיר היין הייתה קרובה לנצח ולעשות מהפך במעלה הטבלה ואף הוליכה 30:33, שש דקות לסיום, אולם בנקודה הזו היא נעצרה וחן פומרנץ הוביל את המארחת למהפך ולהגדלת היתרון בין המקום הראשון לשני.

 

 

כבשו למכבי ת"א: חן פומרנץ 10 מ-13 (כולל 6 מ-7 בפנדלים), בוסקוביץ 7, דן נתן 5, עומר דבדה ו-ולדי קופמן 4 כ"א, גיל פומרנץ 3 ועידו טוראל 2. כבשו למכבי ראשל"צ: ווגרינץ 8, קנקר וגבע 5 כ"א, יואב נאמן 4, טל גרא ודניאל פרידמן 3 כ"א, אריאל רוזנטל 2, עמית סטלמן, גל אברהם וניב יסקולקה 1.

 

בסיום המשחק זעמו הכתומים על השיפוט והתפתחה תגרה על הפרקט. מאמן ראשל"צ, גלעד מאור, אמר: "הייתה פה סערת רגשות בסיום, אבל מעל הכל היה פה משחק כדוריד ענק. מכבי ראשל"צ שלטה בו באופן מוחלט. צריך להסתכל מה קרה בדקות האחרונות, רק ברמה המקצועית. אנחנו צריכים לבדוק את עצמנו. אין לי מה להגיד נגד השופטים. המשחק עצמו הוא תעודת כבוד מאוד גדולה לכדוריד הישראלי".

 

חן פומרנץ שהצטיין עם 10 שערים, אמר: "יש אמוציות במשחק, ואנחנו צריכים להתרכז בכדוריד. אני לא מדבר עם שופטים, טעויות זה חלק ממשחק וזה מתאזן, אבל משחק צריך להתנהל יותר על מי מנוחות. יש ימים ששריקות הולכות לצד אחד, וחבל. זה טוב שהקבוצה נלחמה היום עד לרגע האחרון. לנו היה חשוב לנסות להציג את תכנית המשחק שלנו ויכולת עקבית. אני שמח שזה עבד. אנחנו צריכים לא להגיע למצבים האלו למינוס 5 שערים, אלא להציג יכולת עקבית לאורך 60 דקות. כיף לחזור לשחק בארץ מול הקהל הישראלי. יש לי לאן להשתפר ויש לי עוד הרבה עבודה לפני".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי