מכבי ראשל"צ – נס ציונה, אס"א – הפועל ראשל"צ

נקבעו חצאי גמר הגביע
נקבעו חצאי גמר הגביע | צילום: עמית שיסל, איגוד הכדוריד

נקבעו מפגשי חצי גמר גביע המדינה. המשחקים ייערכו ב-2 בפברואר

(גודל טקסט)

נקבעו מפגשי חצי גמר גביע המדינה בכדוריד, שייערכו ב-2 בפברואר. מכבי ראשון לציון תתמודד מול א.כ. נס ציונה, בעוד שאס"א תל אביב תשחק נגד מחזיקת הגביע הפועל ראשון לציון.

שלב רבע הגמר הושלם עם הפתעה גדולה כאשר אס"א ניצחה בדרבי התל אביבי 27:28 את מכבי, אחרי שחזרה מפיגור של 5 שערים. הפועל ראשל"צ לא התקשתה מול רמה"ש ונס ציונה גברה על הפועל אשדוד. 

אס"א ת"א – מכבי ת"א 27:28 (15:12)

הצהובים הגיעו נחושים ויכולת נהדרת של הטריו המוביל – מילאן קוסאנוביץ', ולדי קופמן ונובאק בוסקוביץ' – העלתה אותם ליתרון 9:14 בדקה ה-23. רם טורקניץ', ניבו לוי ומתן גולץ צימקו ל-14:12 לפני ההפסקה, כאשר בשניה האחרונה קוסאנוביץ' הדף זריקת פנדל של טורקניץ.

אס"א פתחה נהדר את המחצית השניה ונדב ביטון השווה ל-18:18. ניבו לוי השלים מהפך ואס"א הוליכה כבר 20:24. מכבי חזרה והשוותה ל-24:24 משער של גיל פומרנץ. אס"א חזרה להוליך בשער וניבו לוי קבע בשניות הסיום 26:28. טורקניץ היה המבקיע הבולט באס"א עם 10 שערים, ניבו לוי הוסיף 8. 

"שמחה גדולה, גם להעפיל לחצי הגמר וגם לנצח בדרבי התל אביבי, שבו הפסדנו לפני פחות משבועיים בליגה", סיכם מאמן אס"א אולג בוטנקו. "זו לא פעם ראשונה העונה שאנחנו מתעלים מול 'גדולות'. ניצחנו את הראשוניות ואני שמח שידענו לעשות את זה מול קבוצה טובה מאוד. יש עוד מספיק זמן עד לחצי הגמר ואס"א מועדון שכבר זכה בגביעים וירצה לחזור שוב לגמר".


הפועל ראשל"צ תשמור על התואר? (עמית שיסל, איגוד הכדוריד)

הפועל ראשל"צ – א.ס רמה"ש 19:28 (8:16)

הפתיחה הייתה של מחזיקת הגביע וסשה צ'ודונובסקי כבש שער ממסירה של עידן מימון בדרך ל-8:16 בהפסקה. המארחת פתחה את המחצית השניה עם חמישה שערים רצופים ושייטה לניצחון קל בסיום. הפועל הופיעה ללא גיל יעקב, שסיים את דרכו בקבוצה, ומילורד קריבוקאפיץ', שממנו מנסים במועדון להיפרד במסגרת הסדר. את האחרון בא לבקר ביציע החבר סלבישה יוקאנוביץ', מאמנה של מכבי ת"א בכדורגל.

א.כ. נס ציונה – הפועל אשדוד 23:27 (12:12)

הפתיחה הייתה שקולה, אבל אחרי ההפסקה עמית כהן וברק פריד הגדילו את הפער ל-6 שערים. יוסי ביטרמן מאשדוד צימק ל-26:21. יותר מזה האורחת לא הצליחה להתקרב. מילוש בואישיץ' הצטיין עם 10 שערים לזכות נס ציונה, יחד עם השוער ירין רוטברג. אשדוד חסרה במשחק את יותם טל וגיל כרמין הפצועים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי