בכורה מוצלחת לעידן מימון: 23:33 על אשדוד

שחקני הפועל ראשלצ חוגגים
שחקני הפועל ראשלצ חוגגים | צילום: גבי אלאלוף, הפועל ראשל"צ

מאמנה החדש של הפועל ראשון לציון הוביל את קבוצתו לניצחון

(גודל טקסט)

אחרי ערב נהדר בחצאי גמר גביע המדינה, והמשחקים הנפלאים בין הפועל ראשל"צ לאס"א ת"א, ומכבי ראשל"צ לנס ציונה, שהוכרעו בהארכות, ליגת ווינר שבה עם המחזור ה-15, שפתח שבוע אינטנסיבי של משחקים (המחזור ה-14 יפתח ביום שני, וה-16 ייערך בשישי הבא).
 

המוליכות מכבי ת"א ומכבי ראשל"צ לא התקשו לנצח את בני הרצליה וקריית מוצקין, והעלו את מאזנן ל-24 נקודות (השתיים יפגשו בעוד 10 ימים ב'בית מכבי'). אס"א ת"א ניצחה במשחק הצמרת את רמה"ש 22:23, וחלפה על פניה ועל פני הפועל אשדוד (השתיים עם 18 נק' כ"א) בדרך למקום השלישי בטבלה (19 נק'). אס"א תתארח ביום שני ב'בית מכבי' אצל מכבי ראשל"צ.

ובכדוריד: דרבי של ראשל"צ בגמר הגביע

 

הפועל ראשל"צ, בבכורה של עידן מימון כמאמן בליגה, גברה 23:33 על הפועל אשדוד, אחרי שכבר הייתה בפיגור במחצית. הפועל ר"ג גברה על הפועל פ"ת, חולון עשתה זאת מול נס ציונה, והשתיים עם 10 נקודות נושפת בעורפה של בני הרצליה (12 נק', מקום 8) בחלק התחתון.

 

אס"א ת"א – א.ס רמה"ש 22:23

משחק הצמרת נפתח בטקס מרגש באוניברסיטה. השחקנים עלו למגרש עם האמהות והנשים, יד ביד, לרגל יום המשפחה, והעניקו להן תשורות מתנת הספונסר הראשי של אס"א, משה גולברי. ברקע, התנגן שירו של אריק איינשטיין – "אמא שלי".

 

כבשו לאס"א: טורקניץ וניבו לוי 6 כ"א, מתן גולץ 3, נדב ביטון, עידו לביא ויובל כץ 2, בזברחני ובן פרייז 1 כ"א. לרמה"ש: סיצ'נקו 6, ראדלוביץ' ואלמוסנינוס 5 כ"א, עמית גל 4, ערן צרפתי וגלורי אופור 1 כ"א, שפטו אלדד פלד ויוסי ימני.

 

בני הרצליה – מכבי ת"א 39:27

המוליכה פתחה נהדר ועלתה בדקה ה-20 ליתרון 6:14, שסלל עבורה את הדרך אל הנקודה ה-24, ולעוד שבוע בפסגת ליגת ווינר. בצד הצהוב (בו חסר ולדי קופמן הפצוע), בלט חן פומרנץ. הרצליה מצידה, מתסבכת בתחתית בעקבות הניצחון של ר"ג. שפטו שלומי בר און ואורן איטין.

 

מכבי קרית מוצקין – מכבי ראשל"צ 40:24

גם 70 דקות בחצי גמר הגביע מול נס ציונה, לא גרמו למכבי ראשל"צ להוריד הילוך במפגש הקצוות במוצקין. המקומיים עדיין ללא נקודות במשחקי הבית, ובמקום הלפני האחרון בטבלה. שפטו מתן לינדנבאום ודור לרון.

 

הפועל ראשל"צ – הפועל אשדוד 23:33

המשחק הראשון של עידן מימון כמאמן בליגת ווינר נפתח עם פיגור במחצית, כשהפועל ראשל"צ נראתה עייפה אחרי המאמצים שהשקיעה בחצי גמר גביע המדינה ביום שלישי. במחצית השנייה, ראשל"צ, עם אנרגיות חדשות ויכולת נהדרת של מושיקו אלימלך בשער ועוז חממי ויובל גררה בהתקפה, עשתה מהפך. שפטו ירון בן דן ואסף פארן.

 

הפועל ר"ג – הפועל פ"ת 32:35

ר"ג השיגה ניצחון חשוב בתחתית  (הרביעי שלה העונה, שמקרב אותה כדי שתי נקודות מהרצליה שבמקום ה-8). פ"ת עדיין ללא נקודות במקום האחרון. שפטו שלמה כהן ויורם פרץ.

 

מ.כ חולון – א.כ נס ציונה 27:31 

חולון, כמו ר"ג, מעלה את מאזנה ל-10 נקודות. השתיים חולקות את המקומות 9-10 (סיימו בסיבוב הראשון בשוויון ביניהן), אבל הן מקזזות במחזור הזה את הפיגור מהרצליה שבמקום ה-8 שמוביל לפליאוף העליון לשתי נקודות. שפטו דודי לוין ורונן פישר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי