סמולר: אנחנו לא הכי טובים, אבל הכל אפשרי

סמולר. הפועל בלי מכבי ראשון היא כלום ולהפך
סמולר. הפועל בלי מכבי ראשון היא כלום ולהפך | צילום: עמית שיסל, איגוד הכדוריד

מכבי והפועל ראשל"צ יפגשו בגמר הגביע. יואב נאמן: "לגביע חוקים משלו"

(גודל טקסט)

הפועל ומכבי ראשון לציון ייפגשו בגמר גביע המדינה בכדוריד בפעם העשירית בהיסטוריה. הפועל גברה על מכבי בגמר של השנה שעברה וניצחון נוסף של האדומים הלילה באולם הדרייב אין בת"א ישווה את המאזן בין שני המועדונים בגמר הגביע ל-5:5.

 

האולם צפוי להיות מלא ב-3,000 צופים, כשעוד לפני כן יתקיים גמר הנשים בין בנות הרצליה לבין מ.כ. חולון. שתי הראשל"ציות נאלצו להזיע לא מעט לפני שעלו לגמר כשהפועל גוברת 32:35 על אס"א ת"א לאחר הארכה בחצי הגמר בבכורה של עידן מימון כמאמן/שחקן.

 

 

מימון בן ה-41 מונה מספר ימים קודם לכן למחליפו של דאמיר סטוינוביץ', שהתפטר לאחר שלושה משחקי ליגה ללא ניצחון. מכבי ניצחה את א.כ נס ציונה 35:36 בחצי הגמר, גם כן לאחר הארכה.

 

נאמן. "סטטיסטיקות נועדו להתיישר" (יועד כהן, איגוד הכדוריד)

 

"הפועל בלי מכבי ראשון היא כלום ולהפך", אמר הקפטן החדש של הפועל, אבישי סמולר, שהחליף את מימון לאחר שהאחרון מונה למאמן. "אנחנו השונאים הכי גדולים ומצד שני יש קשר טוב בין המועדונים. מה יהיה מחר? אנחנו לא הקבוצה הכי טובה בארץ, אבל במשחק אחד הכל אפשרי".

 

מכבי ראשל"צ מובילה את טבלת הליגה, בעוד הפועל רק במקום השישי, אולם הצהובים לא ניצחו את יריבתם הגדולה במשחק על תואר כשלוש שנים. "סטטיסטיקות לא משקרות, אבל הן נועדו להתיישר ולהישבר", אמר קפטן מכבי, יואב נאמן. "לכל עונה יש את הדינמיקה שלה ולגביע יש חוקים משלו, כך שהדברים הללו בטלים בשישים. הפועל ראשל"צ, למרות העונה שלה, תמיד תישאר מועדון מסוכן ואנחנו מוכנים להכל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי