שוויון בדרבי השרון, ניצחונות לנס ציונה ואשדוד

| צילום: אבי כחלון, איגוד הכדוריד

הרצליה - רמה"ש 30:30. הדרומיים גברו על אס"א והכתומים על מוצקין

(גודל טקסט)

המחזור ה-17 בליגת העל בכדוריד נמשך הערב (שני). אחרי הניצחון הדרמטי של המוליכה מכבי ת"א על מכבי ראשל"צ אמש 33:35, המוקד היה באולם הראשונים בהרצליה, בדרבי השרון, בין בני הרצליה לרמת השרון שהתיים ב-30:30.

 

האורחים מרמה"ש הוליכו 16:17 בהפסקה. הרצליה פתחה טוב יותר את המחצית השנייה אבל בדקות הסיום התנהל משחק צמוד.

 

אובראד ראדלוביץ' השווה ל-29:29 שתי דקות לסיום. אורן מוטולה העלה את הרצליה ל-29:30 בדקה האחרונה. עמית גל סחט פנדל בשניית הסיום, וקבע 30:30 דרמטי.

 

הרצליה (מקום 8, 16 נק') עם תוצאת התיקו השישית שלה העונה רמה"ש עם השלישית – והיא מדורגת שלישית עם 23 נקודות. שפטו שלמה כהן ולאונרד ינקו.

 

במקביל, הפועל אשדוד השיגה ניצחון חוץ על אס"א ת"א 25:28. המחצית הראשונה התנהלה ברובה בקצב הבקעה נמוך והסתיימה ביתרון 8:12 לאורחים.

 

אשדוד עלתה במחצית השנייה ליתרון של 6 שערים, אס"א צימקה בדקות הסיום, אבל החניכים של וובה זייקמן חיברו ניצחון שני ברציפות והעלו את מאזנם ל-22 נקודות. שפטו אורן איטין ושלומי בר און.

 

ב'גושן', נערך המפגש בין מכבי קרית מוצקין לא.כ נס ציונה שנפתח צמוד (12:12 במחצית), אבל בסיום נס ציונה ניצחה את קרית מוצקין 22:30 והשיגה את ניצחונה העשירי העונה מוצקין נותרת במקום הלפני האחרון עם שתי נקודות. שפטו דודי לוין ורונן פישר.

 

מחר (שלישי, 20:00) יושלם המחזור: הפועל פ"ת תארח למפגש תחתית מעניין את מ.כ חולון. האלופה הפועל ראשל"צ תארח את הפועל ר"ג

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי