הפועל ת"א ועירוני רחובות בקרב עלייה

קפטן האדומים
קפטן האדומים | צילום: שאול בוילוב

הראשונה תארח את השנייה למאבק הישיר על הכרטיס היחיד לליגת העל

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב ועירוני רחובות ייפגשו בראשון לקרב על הכרטיס היחידי לליגת העל. האדומים מתל אביב מובילים בנקודה אחת על רחובות אבל לרחובות יש משחק חסר, מה שמקנה לה יתרון על האדומים שלא יכולים להתספק בתיקו.

 

בסיבוב הקודם ברחובות, ניצחו החניכים של סער פרנקל ונראה היה שהם בדרכם הבטוחה לליגת העל, רק שבסיבוב השני איכזבה הקבוצה וסיימה בשתי תוצאות תיקו מול קרית ים ומול באר שבע וכך צומצם הפער לכדי נקודה בלבד מרחובות של ג'ו מתתיה. להפועל ת"א נשארו עוד שני משחקים אחרי המשחק מול רחובות ואילו לרחובות יישארו שלושה.

הצטרפו לעמוד הפייסבוק של ספורט1

 

עידן יעיש, קפטן האדומים, אמר לקראת המשחק: "רחובות היא קבוצה חזקה עם זר מצוין, אבל אני מאמין שאנחנו מספיק טובים כדי לעשות את העבודה ביום ראשון. יש לנו שחקנים שבאמת מנוסים בלחץ מול קהל וטלוויזיה, וכבר ניצחנו ברחובות. אני מקווה שנשחזר את הניצחון. זה תלוי בנו. אם נבוא ביחד, קבוצתית". 

 

מהצד השני, רחובות שנראית מצויין בחודש האחרון, מצויידת בזר שלה ג'ייקוב קטאו תגיע מלווה ב-80 אוהדים כאשר היא יודעת שגם תיקו יכול להספיק לה אם תנצח את כל משחקי ההשלמה הקלים על הנייר שנותרו לה.

 

"אני לא חושב שהשידור הישיר צריך להשפיע על הצעירים שלנו. החשיפה טובה לכולם, והצעירים יצטרכו להתרגל לכך כי הם הולכים להיות שחקנים טובים". אמר קפטן הקבוצה, השוער הוותיק בן ה-40 שאולי סהר.

 

כ-200 כרטיסים כבר נמכרו למשחק, והציפייה היא לכמות כפולה של צופים. שתי הקבוצות ערכו בסוף השבוע אימונים מסכמים והן מגיעות בסגלים מלאים למשחק.

 

הקבוצה שתסיים במקום הראשון תעלה אוטומאטית לליגת העל, ואילו השנייה תלך למבחנים ככל הנראה נגד מכבי קרית מוצקין מליגת העל. הקבוצה שתסיים שלישית, כרגע קרית אונו, תשחק במבחנים מול מ.כ חולון או הפועל רמת גן מליגת העל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי