האלופה בדרך להדחה, אשדוד איבדה ביתיות

עידן מימון יעשה עוד נס?
עידן מימון יעשה עוד נס? | צילום: גבי אלוף, איגוד הכדוריד

רבע גמר הפלייאוף: 21:25 לרמה"ש על הפועל ראשל"צ, 17:23 לנס ציונה בחוץ

(גודל טקסט)

האלופה הפועל ראשל"צ, שסיימה את הליגה הסדירה במקום החמישי, נמצאת עם הגב אל הקיר אחרי המשחק הראשון ברבע גמר הפלייאוף. הקבוצה של המאמן שחקן עידן מימון נוצחה 25:21 ברמת השרון.

 

הראשונה מכבי תל אביב הכניעה 26:31 את בני הרצליה השמינית, השנייה מכבי ראשון לציון גברה 28:31 על השביעית אס"א תל אביב. נס ציונה, השישית, הייתה היחידה ששברה את יתרון הביתיות כשגברה בחוץ 27:31 על הפועל אשדוד, השלישית.

 

א.ס רמה"ש – הפועל ראשל"צ 21:25 (0:1 בסדרה)

דניאל שקלים כבש שבעה שערים, עמית גל הוסיף חמישה והשוער בויאן ליוביסיץ', שעצר 19 זריקות מ-40 (47%), הוליכו את המארחת לניצחון שלא הוטל בספק במהלך כל המשחק. פיליפ מריאן ויובל גררה עם ארבעה שערים כ"א הובילו את המפסידה שתארח את המשחק השני בסדרה  ביום שלישי ב"אשלים".

 

מכבי ת"א – בני הרצליה 26:31 (0:1 בסדרה)

משחק מותח שנבע גם מחסרונו של  שוער מכבי הצהובים, מילאן קוסאנוביץ', שנפצע בתחילת השבוע בדרבי התל אביבי. מחליפו של קוסאנוביץ', תום שם טוב נכנס היטב לנעליו בעוד נובאק בוסקוביץ' (11 שערים) וחן פומרנץ (8) דאגו לחלק ההתקפי. המשחק השני ייערך ביום שני  בהרצליה.

 

מכבי ראשל"צ – אס"א ת"א 28:31 (0:1 בסדרה)

האורחת כבר הובילה ביתרון של חמישה שערים במחצית הראשונה, אבל המארחת התבצע מהפך וראשל"צ תוכל לסגור את הסדרה ביום שלישי בחוץ במגרש באוניברסיטת תל אביב.

 

הפועל אשדוד – א.כ נס ציונה 23:17 (1:0 בסדרה)

לכאורה הפתעה, אבל למעשה היה זה הניצחון הרביעי של האורחת על אשדוד העונה השוער ירין רוטברג , וליקו מילוסביץ' (חמש חסימות בהגנה), ומילוש בואישיץ' (שבעה שערים) בלטו בנס ציונה.

 

במקביל נערך המחזור הראשון בבית התחתון: הפועל ר"ג ניצחה 28:32 את הפועל פתח תקווה  וכמעט שהבטיחה לעצמה את המקום התשיעי ועוד עונה בליגת העל.  מ.כ חולון ניצחה 24:33 את קרית מוצקין  24:33 ועדיין מאיימת על המקום התשיעי. במחזור השני: הפועל ר"ג – חולון, הפועל פ"ת, קרית מוצקין.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי