נקטע הרצף: 26:29 לרמת השרון על מכבי ת"א

שחקני רמהש חוגגים
שחקני רמהש חוגגים | צילום: עמית שיסל, איגוד הכדוריד

מוליכת הטבלה נוצחה במשחק חוץ צמוד ומותח. אשדוד ניצחה בהרצליה

(גודל טקסט)

הפנים של הכדוריד הישראלי נשואות ליום שני, אל מפגש הדרבי ה-10 של ראשל"צ בגמר גביע המדינה בהיכל קבוצת שלמה בת"א. היום (שישי), הושלם המחזור ה-19 בליגת העל, והכותרת היא הניצחון של א.ס רמה"ש על המוליכה מכבי ת"א 26:29, שקטע רצף צהוב של 10 ניצחונות רצופים.

 

למעשה, שתי המוליכות נוצחו במחזור זה, שנפתח שלשום בניצחון האלופה הפועל ראשל"צ על חולון 17:30, ובהפסד אמש של מכבי ראשל"צ, השנייה בטבלה, לנס ציונה 31:30.

הצטרפו לעמוד הפייסבוק של ספורט1

 

הפועל אשדוד השלישית חזרה עם ניצחון מהרצליה, והיא מצמקת את הפיגור מהמקום השלישי לשלוש נקודות לפני המפגש בשישי הבא מול מכבי ראשל"צ.

 

אס"א ת"א נצמדת לרמה"ש ולאשדוד, ושבה למקום החמישי לאחר ניצחון על הפועל ר"ג 32:36. מכבי קריית מוצקין השיגה ניצחון חשוב מבחינתה בקרב התחתית מול הפועל פ"ת. זה היה אגב ניצחון הבית הראשון של מוצקין העונה. 

 

א.ס רמה"ש – מכבי ת"א 26:29

 

המוליכה התארחה למפגש צמרת ברמה"ש. אחרי פתיחה שקולה, רמה"ש ידעה לנצל יכולת טובה במשחק מעברים ועמית גל ואלכס סיצ'נקו העלו אותה ל-4:7. נלה מאטיץ' לקח פסק זמן מהיר, אבל רמה"ש הגדילה את ההפרש ל-5 שערים 8:13.

 

פומרנץ עלה מהספסל לזריקת פנדל, וצימק את הפיגור של הצהובים ל-13:11. דן נתן בשערו השלישי הוריד את ההפרש לשער בלבד, ו-ורנר סטרידום השלים ריצת 0:5 וקבע שוויון, שתי דקות לפני הירידה להפסקה. סיצ'נקו, בצמד שערים, הוריד את רמה"ש למחצית עם יתרון של שני שערים.

 

מכבי ת"א השיגה שוויון בפתיחת המחצית השנייה, אבל דניאל שקלים כבש שני שערים רצופים והחזיר את היתרון לרמה"ש 16:18. בויאן ליוביסיץ' בסדרת עצירות נהדרת, וסיומת טובה של עמית גל במתפרצת הובילו את רמה"ש ל-17:20. גל כבש את שערו השישי, ורמה"ש עלתה ל-18:22. עומר דבדה צימק אבל אובראד ראדולוביץ קבע 19:23 בכניסה לעשר הדקות האחרונות. איתמר אלמוסנינוס דייק בפנדל – 21:25.

 

נובאק בוסקוביץ וגיל פומרנץ הורידו ל-25:23, אבל ערן צרפתי וסיצ'נקו (המצטיין במשחק עם 8 שערים) סגרו את ההתמודדות, כשהעלו את רמה"ש ל-23:27 שלוש דקות לסיום.

 

בסיום, 26:29 גדול לרמה"ש שמתבססת במקום הרביעי עם 25 נקודות. מכבי ת"א בפסגה עם 32 נקודות, והיא תוכל אולי במחזור הבא להבטיח לעצמה את המקום הראשון בתום הליגה הסדירה. שפטו אורן איטין ושלומי בראון.

 

כבשו לרמהש: סיצ'נקו 8, עמית גל 7, מסורי וצרפתי 4 כ"א, ראדולוביץ 3, שקלים 2, אלמוסנינוס 1. למכבי ת"א: דן נתן 6, חן פומרנץ 5 (כולם בפנדלים), סטרידום 4, ולדי קופמן ודבדה 3 כ"א, בוסקוביץ' וגיל פומרנץ 2, עידו טוראל 1.

 

קריית מוצקין – הפועל פ"ת 27:36

 

ניצחון ביתי ראשון העונה ב'גושן', וניצחון שני העונה על פ"ת בליגה, לקראת פתיחת משחקי הבית התחתון בחודש הבא. לפני המשחק קריית מוצקין קיימה טקס הוקרה לשחקני העבר שלה. שפטו ירון בן דן ואסף פארן.

 

עוד תוצאות: בני הרצליה – הפועל אשדוד 34:31, אס"א ת"א – הפועל ר"ג 32:36.

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי