מעבירה הילוך: 26:31 לנבחרת ישראל על יוון

עמית גל (איגוד הכדוריד)
עמית גל (איגוד הכדוריד) | דוד פליגל

עמית גל (7 שערים) הצטיין במשחק ההכנה הראשון לאליפות אירופה

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל בכדוריד ניצחה הערב (שישי) 26:31 במשחק ההכנה הראשון שלה ביוון את הנבחרת המקומית. היוונים הוליכו במחצית 14:15, אבל מחצית שנייה נהדרת של ניב פישלוביץ בשער (המצטיין), יחד עם יכולת טובה בהתקפה מצד ניבו לוי, עידו טוראל ועמית גל הובילה את הנבחרת ל-19:25 בדקה ה-45. מהלכים טובים של עוז חממי הוליכו להפרש השיא 20:28 בדקה ה-52.

 

עמית גל עם 7 שערים, דניאל שקלים עם 6 וחן פומרנץ עם 5 היו הכובשים הבולטים בשורות הנבחרת. עידו טוראל, ניבו לוי ועמית סטלמן הוסיפו 3 כ"א, דן נתן 2, דניאל פרידמן ועוז חממי 1 כ"א. בשבת ייערך משחק ההכנה השני. 

 

 

כידוע, מדובר בהכנה המסכמת לקראת צמד המשחקים מול מונטנגרו במוקדמות אליפות אירופה (המשחק הראשון ביום חמישי באולם הדרייב אין בת"א, 19:45, כרטיסים ב-20 שקל בלבד למבוגר ו-10 שקל לבני נוער). הנבחרת מקיימת את ההכנה עם אחד הסגלים הצעירים ביותר בתולדותיה. השוערים ניב פישלוביץ מהפועל ראשל"צ (נכלל ושיחק מול סרביה במשחק האחרון של הנבחרת) ודן טפר מאס"א ת"א, ששימשו כשוערי נבחרות העתודה בשנים האחרונות, הוזמנו לצד אורן מאירוביץ'. זאת בעקבות הפציעה של אלדר שיקלושי ממכבי ת"א, וגיל יעקב שלא זומן.

 

יתר שחקני הסגל שיצא ליוון כולל את האחים חן (קפטן) וגיל פומרנץ, שמשחקים יחד בגרוסוולשאטדט הגרמנית. לצידם יש את עידו טוראל, עוז חממי, ניבו לוי, אלעד קפון, ורנר סטרידום, אלכס סיצנ'קו, עמית גל, דן נתן, עמית סטלמן, דניאל פרידמן, טל הרשקוביץ, דניאל שקלים ויוסי אפו. מדובר בסגל שממנו חסרים תקופה ממושכת אבישי סמולר ואריאל רוזנטל הפצועים, ולרשימה הזו הצטרף גם אחד הקפטנים, הפיבוט עומר דבדה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי