אוניברסיאדה: ישראל גברה על יפן 27:30

ישראל נגד יפן. ניצחון יוקרתי
ישראל נגד יפן. ניצחון יוקרתי | צילום: איגוד הכדוריד

הנבחרת תתמודד על המקום החמישי בטורניר מול רוסיה. הבר: "חש סיפוק מקצועי רב"

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל חתמה היום (ראשון) את שלב הבתים באוניברסיאדה שנערכת בדרום קוריאה עם ניצחון שני בטורניר מול נבחרת יפן 27:30 (15:16). הנבחרת סיימה את בית ב' במקום השלישי עם 5 נקודות (שני ניצחונות, תיקו ושני הפסדים).

 

מחר תתמודד ישראל מול רוסיה במשחק על המקום החמישי בטורניר. בכך, היא הבטיחה לעצמה כרטיס להשתתפות במשחקי האוניברסיאדה הבאה שתתקיים בטייוואן. במשחק הגמר שייערך מחר ישתתפו סרביה ופורטוגל, יריבת נבחרת ישראל בבית מוקדמות אליפות העולם.

 

 

כבשו לנבחרת ישראל: ניבו לוי 6 מ-8, טל הרשקוביץ ואלכס סיצ'נקו 5 מ-8 כ"א, עומר דבדה 3 מ-4, דניאל פרידמן, עמית סטלמן, אלעד קפון, מתן גולץ ועמית גל 2 כ"א, טל גרא 1. עצירות שוערים: אורן מאירוביץ 12 מ-36 (33%), כולל 2 מ-5 מ-7 מטרים. דן טפר 1 מ-4. אגב, את המשחק שפטו צמד שופטים ממצרים, מוחמד עבדלעזיז ומוסטפה אלמואלמלי.

 

"אני חש סיפוק מקצועי רב", אמר מאמן הנבחרת שחר הבר, "פתחנו את המשחקים בשני הפסדים, אבל בשלושת המשחקים האחרונים ידענו להתעשת, והשגנו חמש נקודות רצופות. אני רוצה להודות לשחקנים, ומחר נבוא לתת את המיטב מבחינתנו כדי לסיים את המשחקים עם המקום החמישי המכובד מאוד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי